پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۷۱۵۵
تاریخ انتشار : ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۲
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: ظلمی که آمریکا در مسایل اقتصادی به ما کرده کمتر از جنگ تحمیلی نیست.
شعار سال: محسن رضایی در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته شهر مقدس قم افزود: آمریکایی ها 2 میلیارد دلار از اموال کشورمان را مصادره کرده اند، اما نباید اجازه دهیم حتی یک دلار از حلقوم آنها پایین برود.

وی با بیان اینکه با گذشت زمان از اجرای برجام و عمل به تعهدات از سوی جمهوری اسلامی، ما باید طلبکار باشیم، خاطرنشان کرد: اینگونه نیست که همه مشکلات ما با رابطه با غربی ها و حرف شنوی از آمریکایی ها برطرف شود.

وی با اشاره به حمایت حکام آل سعود از تروریست های تکفیری در منطقه و تلاش برای ایجاد تفرقه در میان مسلمانان، تصریح کرد: عربستان سعودی با کشتار و بمباران خط مقدم مبارزه با صهیونیست، بالاترین امنیت را برای رژیم اشغالگر صهیونیستی ایجاد کرده و نشان داده که در مبارزه با شرک به شعارهایش پایبند نیست.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در ادامه افزود: وهابیت با شعار اصلاح طلبی، در سراسر تاریخ سیاهش به کشتار بیگناهان پرداخته و امروز داعش با شست و شوی مغزی جوانان، آنها را به جنگ با مسلمانان فراخوانده و دوران جاهلیت را به یاد آورده است.

وی در ادامه با اشاره به روز پاسدار، فلسفه پاسداری را حفظ جامعه از ظلم و فساد دانست و گفت: پاسداران همواره برای دفاع از اسلام و انقلاب تا آخرین قطره خون در برابر مستکبران ایستاده اند و هیچگاه از جهاد و مبارزه دست نخواهند کشید.

با اندكي تلخيص و اضافات، برگرفته از خبرگزاري ايرنا، تاريخ انتشار: 24 ارديبهشت 1395، كد مطلب: 82072763، www.irna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین