پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۱۷۱۷۰۰
تاریخ انتشار : ۰۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۳
رییس جمهوری ایران، حسن روحانی روز چهارشنبه ۳۰ آبان در جلسه هیات دولت به طور ضمنی اظهارات آقای ظریف درباره پولشویی را تایید کرد و گفت: «چرا ما سر مسایل روشن با هم می جنگیم؟ همه دنیا گرفتار پولشویی است؛ یک کشور به من نشان دهید که در آن پولشویی و فساد نیست.»
شعار سال : رییس جمهوری ایران، حسن روحانی روز چهارشنبه ۳۰ آبان در جلسه هیات دولت به طور ضمنی اظهارات آقای ظریف درباره پولشویی را تایید کرد و گفت: «چرا ما سر مسایل روشن با هم می جنگیم؟ همه دنیا گرفتار پولشویی است؛ یک کشور به من نشان دهید که در آن پولشویی و فساد نیست.»
آقای روحانی با انتقاد از جناح‌بندی در مورد موضوع پولشویی در کشور تصریح کرد: «چرا اینقدر بحث می کنیم؟ باید با آن مبارزه کنیم.»
روحانی: وقتی در این کشور مواد مخدر هست یعنی ⁧ پول کثیف⁩ هم هست و وقتی پول کثیف باشد یعنی در یک گوشه و کناری ⁧ #پولشویی ⁩هم هست.
هم‌زمان با سخنان آقای روحانی، محمود واعظی، رییس دفتر رییس جمهوری نیز گفت: «سخنان وزیر امور خارجه نقصی ندارد و موضع وی کاملا درست است، این موضع تنها مختص به وزیر امور خارجه نیست، بلکه موضع دولت است.»
محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه هفته گذشته در گفت و گویی با وب‌سایت خبرآنلاین گفته بود که پولشویی گسترده در ایران یک واقعیت است.
اظهارات آقای ظریف در حالی بیان می‌شد که شورای نگهبان لایحه الحاق ایران به کنوانسیون بین‌المللی مقابله تامین مالی تروریسم موسوم به لایحه «سی‌اف‌تی» را پس از تصویب در مجلس شورای اسلامی، تایید نکرد.
وزیر خارجه ایران گفته بود دلیل فضاسازی‌هایی که علیه مصوبه های ضدپولشویی می شود "منافع اقتصادی" افراد است.
هم‌زمان با گفته‌های آقای ظریف، حمید بعیدی‌نژاد، سفیر ایران در بریتانیا نیز در حساب توئیتری خود نوشت که مقامات ایران سالهاست که اطلاعات دقیقی درباره «میزان پولشویی سودهای غیرقانونی» دارند.


تعداد بازدید : 3

شعار سال، بااندکی اضافات وتلخیص برگرفته از کانال روزنامه فرهیختگان
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین