پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۷۲۱۳۵
تاریخ انتشار : ۰۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۴
معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه قدس گیلان گفت:‌ مرجع رسمی انتشار اخبار سپاه قدس گیلان معاونت روابط عمومی و تبلیغات این سپاه است.

شعار سال: روح‌الله پوراسماعیلی در رشت اظهار داشت:‌ مرجع رسمی اطلاع‌رسانی اخبار سپاه قدس گیلان شامل بیانیه‌ها،‌ مواضع،‌ دیدارها،‌ سخنرانی‌ها و عملکردها در حوزه بسیج و سپاه معاونت روابط عمومی و تبلیغات سپاه است و شرح این موارد نیز در خبرگزاری بسیج سپاه قدس گیلان منتشر می‌شود.

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه قدس گیلان گفت: مرجع رسمی انتشار تمامی اخبار رسمی سپاه قدس گیلان متشکل از عملکردها و مواضع به ویژه در حوزه مربوط به فرماندهی سپاه خبرگزاری بسیج سپاه قدس گیلان تعیین شده و اخبار مندرج در این رسانه کاملاً قابل استناد است.

پوراسماعیلی با تأکید بر اینکه شایسته است رسانه‌ها در انتشار اخبار ،‌ مواضع و دیدگاه‌های سپاه قدس گیلان دقت کافی و لازم را داشته باشند افزود: در برخی از موارد انتشار حتی یک کلمه و یا حتی عدم انتشار یک واژه می‌تواند موجب برهم خوردن معنی یک عبارت یا سبب برداشت‌های مختلف از یک جمله شود.

وی ضمن تشکر و قدردانی معاونت روابط عمومی و تبلیغات سپاه قدس گیلان از عموم رسانه‌های فعال استان ابراز داشت: لازم است از تمامی رسانه‌های متعهد گیلان که در پوشش اخبار سپاه به ویژه در حوزه خدمات‌رسانی و محرومیت‌زدایی فعالیت چشمگیری دارند نهایت قدردانی را انجام دهم.

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه قدس گیلان نحوه کسب اخبار رسمی حوزه سپاه قدس را توسط رسانه‌های مختلف استان را نیز متذکر شد و بیان داشت:‌ تمامی رسانه‌ها برای کسب اطلاعات دقیق و اخبار رسمی سپاه باید الزاماً با معاونت روابط عمومی و تبلیغات سپاه قدس گیلان در تماس باشند.

پوراسماعیلی با اشاره به تعاملات مثبت و سطح ارتباطات مطلوب رسانه‌های گیلان با سپاه قدس گیلان خاطرنشان کرد:‌ مسولیت حقوقی درج اخبار سپاه و بسیج که بدون هماهنگی با معاونت روابط عمومی و تبلیغات سپاه منتشر می‌شود متوجه همان رسانه خواهد بود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از وبسایت رویداد گیلان، تاریخ 5 آذر 97، کد مطلب: 20741: www.rooydadegilan.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین