پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۷۲۷۱۸
تاریخ انتشار : ۱۰ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۰
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گفت: 15 طرح بزرگ صنعتی تا پایان سال در استان زنجان به بهره برداری می رسد.

شعارسال: مهندس فغفوری رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گفت: تا پایان سال جاری ۱۵ طرح بزرگ صنعتی استان با حضور مسئولین کشوری به بهره برداری می‌رسد.

فغفوری افزود: از این تعداد ۱۱ فقره سرمایه گذاری جدید و ۲ فقره مربوط به بازسازی و نوسازی و ۲ فقره نیز جزو واحد‌های تعطیل بوده که مجدد به چرخه تولد بازگشته اند.

وی فعالیت این واحد را در زمینه تولید سیگارت، مواد شوینده و بهداشتی، پارچه و پوشاک، برق و صنایع معدنی اعلام نمود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت با اشاره به عدم افزایش واحد‌های غیر فعال جدید در طی سال گذشته در استان زنجان گفت: با پیگیری‌ها و مساعدت مسئولین ملی و استانی زمینه بازگشت ۲۹ واحد صنعتی به چرخه تولید فراهم شد که مراسم آغاز به کار مجدد ۲ واحد صنعتی برگزار خواهد شد.

این مقام مسئول استان زنجان را از قطب‌های مهم صنایع نساجی کشور اعلام نمود و افزود : صنعت نساجی از صنایع مولد اشتغال در استان محسوب می گردد و به جهت تاثیر مستقیم آن بر روند اشتغال استان، اقدامات مهمی در زمینه بازسازی و نوسازی این صنعت انجام گرفته است و با نوسازی ۲ واحد نساجی ۸۵ نفر به اشتغال این ۲ واحد افزوده شد.

فغفوری از حضور سرمایه گذاران صنایع شیمیائی و سلولزی در زنجان خبر داد و گفت: با سرمایه گذاری ۲ هزار و ۵۴۴ میلیارد ریال توسط سرمایه گذاران واحد صنعتی پاک حیات با منشاء سرمایه گذار خارجی و همچنین واحد صنعتی پدیده شیمی قرن زمینه اشتغال ۴۶۰ نفر تا پایان سال فراهم می گردد.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار: 7آذر1397، کدخبر: 6745083: www.yjc.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین