پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۷۳۴۴۹
تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۴
به نقل از آسین ایج، این تحقیق که با همکاری Temasek Holdings صورت گرفته، نشان می دهد مهم ترین عامل رونق اقتصاد دیجیتالی در جنوب شرق آسیا افزایش استفاده از گوشی های هوشمند متصل به اینترنت برای انجام فعالیت های تجاری و به جریان انداختن کسب و کارهای مختلف است. ارتقای زیرساخت های مخابراتی و افزایش سرعت دسترسی به اینترنت نیز در این زمینه موثر است.

شعارسال: به نقل از آسین ایج، این تحقیق که با همکاری Temasek Holdings صورت گرفته، نشان می دهد مهم ترین عامل رونق اقتصاد دیجیتالی در جنوب شرق آسیا افزایش استفاده از گوشی های هوشمند متصل به اینترنت برای انجام فعالیت های تجاری و به جریان انداختن کسب و کارهای مختلف است. ارتقای زیرساخت های مخابراتی و افزایش سرعت دسترسی به اینترنت نیز در این زمینه موثر است.

بر اساس این بررسی، کسب و کارهای آنلاینی مانند تاکسی یابی و به اشتراک گذاری خودرو، تجارت الکترونیک، خدمات مسافرت آنلاین، رسانه های آنلاین، تحویل آنلاین غذا و نیز خدمات اشتراک موسیقی و ویدئو از جمله محبوب ترین خدمات اقتصاد دیجیتال هستند که به فعالیت های اقتصادی در جنوب شرق آسیا رونق بخشیده اند.

بر همین اساس، ارزش مالی کل اقلام و خدمات به فروش رفته در فضای آنلاین با افزایش ۳۷ درصدی در سال ۲۰۱۸ نسبت به سال ۲۰۱۷ به ۷۲ میلیارد دلار خواهد رسید. این رقم در سال ۲۰۲۵ به ۱۰۰ میلیارد دلار می رسد که افزایش اعتماد مشتریان عامل اصلی این رشد است.

از جمله شرکت های موفق تجارت الکترونیک در جنوب شرق آسیا می توان به علی بابا، Sea Ltd’s Shopee و Tokopedia در اندونزی اشاره کرد.

بر همین اساس تنها ارزش خدمات تاکسی یابی و به اشتراک گذاری خودرو به صورت آنلاین تا سال ۲۰۲۵ به ۳۰ میلیارد دلار می رسد. اطلاعات و ارقام ذکر شده در این گزارش مربوط به شش کشور اندونزی، مالزی، فیلیپین، سنگاپور، تایلند و ویتنام است.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار: 29 آبان 1397 ، کدخبر: 4463550،www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین