پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۷۴۵۹۴
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۵
دکتر حسن روحانی رییس جمهوری طی حکمی «شاهرخ رمضان نژاد» را به ریاست سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی جمهوری اسلامی ایران منصوب کرد.
شعار سال :حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی رییس جمهوری امروز- یکشنبه- بنا به پیشنهاد اعضای شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی جمهوری اسلامی ایران و انتخاب وزیر جهاد کشاورزی، طی حکمی دکتر شاهرخ رمضان نژاد را به ریاست سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی جمهوری اسلامی ایران منصوب کرد.

رییس جمهوری در این حکم تاکید کرد: در اجرای ماده (12) قانون تأسیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی جمهوری اسلامی مصوب 3/4/1380 مجلس محترم شورای اسلامی و بنا به نظر اعضای محترم شورای مرکزی آن سازمان و انتخاب وزیر محترم جهاد کشاورزی، به موجب این حکم به عنوان «رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی جمهوری اسلامی ایران» منصوب می‌شوید.

شورای مرکزی نظام مهندسی در دوره جدید، دکتر رمضان‌نژاد را با اکثریت آرا برای ریاست سازمان انتخاب و به وزیر جهادکشاورزی برای تصدی ریاست سازمان پیشنهاد داده بود. بر همین اساس مهندس حجتی، وزیر جهادکشاورزی، نیز وی را به رئیس جمهور معرفی کرد تا حکم ریاست سازمان مرکزی به امضا دکتر روحانی برای رمضان نژاد به عنوان مدیر جوان در راستای جوان‌گرایی در مدیریت صادر شود.

**خاطر نشان می سازد دکتر رمضان نژاد که از بدو تاسیس سازمان در سال 1381 طی 4 دوره فعالیت سازمان، عضو شورای نظام مهندسی استان تهران بوده، در این مدت، دو دوره ریاست سازمان استان تهران و یک دوره عضویت شورای مرکزی را در کارنامه مدیریتی خود دارد. مهندسی‌سازی کشاورزی، هویت‌بخشی به دانش‌آموختگان و انسجام‌بخشی شاغلان و فعالان بخش کشاورزی و مردمی کردن این تشکل، جزو دستاوردهای وی محسوب می شود. گفتنی است در دوره چهارم به دلیل صدور حکم ریاست مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارتخانه به امضاء وزیر جهادکشاورزی، وی در وزارتخانه مستقر و موجب تحولات بسیاری در بحث اطلاع‌رسانی و موضوعیت‌بخشی به کشاورزی با بکارگیری شیوه‌های نوآورانه و بهره‌گیری از راهکارهای نوین ارتباطی برای معرفی و تقویت توسعه کشاورزی شد.

**تصمیم‌سازان بخش کشاورزی، کارشناسان، مدیران اجرایی، رسانه ها و همه دانش‌آموختگان حوزه کشاورزی با توجه به حضور دکتر رمضان‌نژاد در حوزه های تاثیرگذار کشاورزی از جمله مدیرکل سازمان تخصصی بین‌المللی و مشاور وزیر، ریاست مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی و ادوار مختلف نظام مهندسی در شورای استانی و شورای مرکزی، انتظار دارند وی تجارب مدیریتی و ابتکارات خود را در پیشبرد اهداف ملی بخش کشاورزی کشور، اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولید داخلی، خوداتکایی و خودباوری در کشاورزی و تقویت زنجیره های تولید محصولات کشاورزی و نهایتا تسهیل در صدور مجوزها و پروانه‌های بهره‌برداری بدون درگیر کردن فعالان بخش در چنبره‌ی بوروکراسی سازمان های مختلف به کار گیرد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری ایرنا و کانال کشاورز کالا
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین