پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۷۶۸۱۲
تاریخ انتشار : ۲۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۳
حجتی ،وزیر جهاد کشاورزی گفت:افزایش بهره وری در بخش کشاورزی اساس کار سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی است.
شعارسال: محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی در نشست شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کشور با معاونین و مدیران ارشد وزارت جهاد کشاورزی که امروز یکشنبه در محل این وزارت برگزار شد،با تاکید بر این که اساس کار سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی،افزایش بهره وری در بخش کشاورزی است،اظهار داشت:این وزارتخانه آمادگی دارد تا امکانات خود را برای ارتقای مهارت دانش آموختگان بخش کشاورزی در اختیار سازمان نظام مهندسی کشاورزی قرار دهد.

وی بر ضرورت حضور دانش آموختگان در محیط های کشاورزی تاکید و خاطرنشان کرد:مهندسان جوان کشاورزی باید با حضور در مزارع،گلخانه ها،دامداری ها و سایر محیط های کسب و کار کشاورزی مهارت های فنی و کاربردی خود را افزایش دهند

حجتی گفت:دانش آموختگان کشاورزی باید با ارائه راهکارهای بهره وری، زمینه افزایش تولید و درآمد بهره برداران را فراهم کنند تا کشاورزان به تاثیر حضور آنان باورمند شوند.

حجتی با اشاره به ظرفیت های خدادادی کشور و توانایی های بی پایان انسان،گفت:نیروی انسانی با اراده و اتکا به دانش و تکنولوژی های روز می تواند زمینه توسعه و رفع مشکلات بخش کشاورزی را فراهم کند.

وی با بیان این که برای تغییر از نظام سنتی به نظام نوین کشاورزی،حضور دانش آموختگان کشاورزی در عرصه ها ضروری است،گفت:اعضای سازمان نظام مهندسی کشاورزی می توانند در افزایش بهره وری از منابع آب و خاک نقش موثری ایفا نمایند.

در این نشست،شاهرخ رمضان نژاد به عنوان رئیس جدید سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کشور معرفی و از زحمات احمد کبیری رئیس سابق این سازمان قدردانی شد.


شعارسال ، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت وزارت جهاد کشاورزی ، تاریخ انتشار 25 آذر 97 ، maj.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین