پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۷۴۸۳۵
تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۳۹۷ - ۰۰:۴۵
سازمان تامین اجتماعی اعلام کرد: هرگونه ارائه و توزیع کارت هوشمند سلامت توسط افراد سودجو انجام می شود و این موضوع صرفا کلاهبردای است و این افراد هیچ ارتباطی با سازمان تامین اجتماعی ندارند؛ بنابراین صدور کارت هوشمند سلامت توسط این سازمان تکذیب می‌شود.

شعار سال: امیرعباس تقی پور روز شنبه نسبت به نوع جدید کلاهبرداری از مردم با عنوان ارائه کارت هوشمند سلامت سازمان تامین اجتماعی هشدار داد و از مردم خواست هرگونه تماس یا مراجعه به بیمه شدگان و مستمری بگیران در این خصوص را با تماس با شماره تلفن 1420 (مرکز ارتباطات مردمی سازمان تامین اجتماعی) گزارش دهند.

وی اظهار داشت: با توجه به اینکه اخیرا برخی با مراجعه به منازل مردم یا تماس با آن ها به بهانه فروش کارت سلامت الکترونیک کلاهبرداری می کنند، این هشدارها به مردم به ویژه بیمه شدگان و مستمری بگیران داده می شود که نسبت به این موضوع هوشیار باشند.

تقی پور با تاکید بر اینکه سازمان تامین اجتماعی هیچ گونه کارت هوشمند سلامت ارائه نکرده است و برنامه ای هم در این زمینه ندارد، گفت: نحوه ارائه خدمات درمانی به بیمه شدگان و مستمری بگیران در مراکز درمانی ملکی و دولتی و دانشگاهی مشخص است.

وی تصریح کرد: بیمه شدگان در مراجعه به مراکز ملکی فقط با ارائه کد ملی و بدون نیاز به دفترچه، خدمات را دریافت می کنند و مراکز درمانی دانشگاهی و دولتی، خدمات را به بیمه شدگان با ارائه دفترچه بیمه این سازمان ارائه می کنند و کارت هوشمند سلامت مطرح نیست.

تقی پور تصریح کرد: این موضوع توسط نهادهای قانونی سازمان تامین اجتماعی نیز در حال پیگیری است. مشاور مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: هرگونه اخبار و اطلاعیه های مرتبط با این سازمان توسط سایت سازمان تامین اجتماعی و رسانه های گروهی به اطلاع بیمه شدگان و مستمری بگیران رسانده می شود و آنها برای دریافت اطلاعات و اخبار فقط به کانال های اطلاع رسانی معتبر مراجعه کنند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری تابناک، تاریخ انتشار 18 آذر 97، کد مطلب: ر، www.tabnak.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین