پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۷۶۰۴۷
تاریخ انتشار : ۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۷
تهران سال ۱۲۰۰ تا تهران ۱۳۹۷ فاصله بسیار زیادی دارد؛ این روستا از ۵.۷ کیلومتر مربع در دوره قاجار، امروز به ۷۳۰ کیلومتر مربع رسیده است و برج‌های غول‌پیکری که هرروز به تعداد آنها اضافه می‌شود، چهره پایتخت را تغییر داده‌اند.
شعارسال: با وجود اینکه ظرفیت شهر تهران از نظر بلندمرتبه‌سازی اشباع شده، اما هنوز هم ساخت‌وساز در گوشه و کنار آن ادامه دارد. بلندمرتبه‌سازی در تهران، در مناطقی خاص از جمله ۱، ۲، ۳ و ۶ متمرکز شده و آمار آن در منطقه ۱ بیشتر است. در فاصله سال های ۱۳۸۹ تا ۱۳۹۲، مجوز ساخت ۱۵۰ برج در تهران داده شده‌است که نشانی هیچ یک از آنها پایین تر از میدان انقلاب نیست.

گزارش تصویری پیش‌ رو، برجسازی بی‌محابا در مناطقی از الهیه، نیاوران و ولنجک را نشان می‌دهد که در بازه زمانی ۲۶ آبان تا ۲ آذرماه امسال گرفته شده است. برج‌هایی که تنها راه دیدن آنها در میان خیابان‌ها و کوچه‌های باریک شمال شهر تهران، به آسمان نگاه کردن است.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری ایسنا ، تاریخ انتشار: 25 آذر 1397 ، کدخبر: 97092512239 ، www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین