پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۷۶۳۸۹
تاریخ انتشار : ۲۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۵
در راستای تفاهم نامه وزارت صنعت و معدن با سازمان برنامه و بودجه برای ایجاد ۲۷۰ هزار فرصت شغلی جدید، سهم هر استان در فرصت های شغلی جدید تعیین شد.

شعار سال: دو روز گذشته تفاهم‌نامه‌ای با وزارت صنعت و معدن و تجارت و سازمان برنامه و بودجه کشور امضا شد، عنوان این تفاهم نامه برای تولید و اشتغال حوزه صنعت و معدن به منظور ایجاد 270هزار فرصت شغلی جدید در بخش صنعت و معدن بود.

نمودار سهم استان‌ها از تعداد فرصت شغلی برنامه تولید و اشتغال در حوزه صنعت و معدن به منظور ایجاد 270هزار فرصت شغلی جدید به شرح زیراست.پیش بینی ایجاد فرصت های شغلی جدید به میزان 129862 نفر، پیش بینی ایجاد فرصت های شغلی جدید به میزان 51710 نفر، پیش بینی ایجاد فرصت های شغلی جدید به میزان 87429 نفر و پیش بینی ایجاد فرصت های شغلی جدید به میزان 1000 نفر از جمله تعهدات دولت در این طرح اشتغالزایی است.

استان های اصفهان، تهران و آذربایجان شرقی به ترتیب با داشتن 15.3 و8.0 و 7.2 درصد و استان های بوشهر، گلستان و ایلام به ترتیب با 1.0 و 1.0 و 0.8 درصد دارای کمترین سهم در فرصت های شغلی جدید در این طرح هستند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری اقتصاد آنلاین، تاریخ انتشار 21 آذر 97، کد مطلب: 321433، www.eghtesadonline.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین