پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۷۹۱۳۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۶
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی از استعفای وزیر بهداشت خبر داد و گفت: قاضی‌زاده هاشمی چند روزی است که در جلسات هیات دولت شرکت نمی‌کند.
شعارسال: الیاس حضرتی نماینده تهران از استعفای وزیر بهداشت خبر داده است و گفته قاضی زاده هاشمی چند روزی است که در جلسات هیئت دولت شرکت نمی‌کند.

نماینده تهران در توییتر خود نوشت: متاسفانه باخبر شدم، دکتر قاضی‌زاده هاشمی در اعتراض به کاهش بودجه‌ی سلامت، استعفا داده و چند روزی است در جلسات هیئت دولت شرکت نمی‌کند. وظیفه تمام دلسوزان است که مانع از استعفای ایشان شوند و امیدوارم به‌زودی وزیر بهداشت دوباره در دولت حاضر شوند.

الیاس حضرتی و خبرهایی از استعفای وزرا/آیا خبر استعفای وزیر بهداشت حضرتی مثل خبر استعفای شریعتمداری تکذیب می شود؟

این در حالی است که عباس زارع نژاد، مشاور وزیر بهداشت پیش از این گفته است معوقات بازنشستگان وزارت بهداشت از سال ۹۴ پرداخت نشده است، سازمان برنامه و بودجه فقط وعده می‌دهد و وزیر بهداشت نمی‌تواند نسبت به معوقات بازنشستگان بی‌تفاوت باشد چون بازنشستگان وزارت علوم و وزارت آموزش و پرورش معوقات خود را دریافت کرده‌اند اما معوقات بازنشستگان وزارت بهداشت از سال ۹۴ تاکنون پرداخت نشده است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از جامعه خبری تحلیلی الف ، تاریخ انتشار: 9 دی 1397 ، کدخبر: 3971009072 ، www.alef.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۹
0
0
هنوز رئیس جمهور تایید نکرده
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین