پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۷۵۵۷۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۵
وزیرتعاون، کار و رفاه اجتماعی از استعفای همه مدیران عامل و اعضای هیات مدیره دوشغله در صندوق ها و سازمان های تابعه این وزارتخانه خبر داد.وزیرتعاون، کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: در این رسیدگی معلوم شد که متأسفانه کمتر از دو درصد از اعضای هیأت مدیره این شرکت ها از جامعه بانوان فرهیخته کشور هستند. در اصلاح این نقص مهم حتماً اقدامات عملی و اجرایی صورت خواهد پذیرفت.

شعار سالمحمد شریعتمداری توئیتر نوشت: در انجام وعده ای که به مردم دادم و در اجرای تبصره ٢ از ماده '٢٤١ ق ت'استعفای تمامی مدیران عامل یا اعضای هیات مدیره دوشغله در صندوقها و سازمانهای وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی اخذ و مورد موافقت قرار گرفت ضمن تشکر از همکاری آنها اسامی شان انتشار می یابد.

وزیرتعاون، کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: در این رسیدگی معلوم شد که متأسفانه کمتر از دو درصد از اعضای هیأت مدیره این شرکت ها از جامعه بانوان فرهیخته کشور هستند. در اصلاح این نقص مهم حتماً اقدامات عملی و اجرایی صورت خواهد پذیرفت.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته خبرگزاری مهر تاریخ انتشار 23 آذر 97، کدخبر: 4484473، www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۳
0
0
باندی هستند که نگو و نپرس
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین