پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۷۷۵۹۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۵
سیدمحمدمهدی بهشتی نژاد داماد و خواهرزاده ‘علی طیب نیا’ وزیر سابق اقتصاد؛ عضویت همزمان در هیات مدیره هولدینگ بزرگ تامین سرمایه امید و هیات مدیره بیمه ملت حضور دارند.

شعار سال: سیدمحمدمهدی بهشتی نژاد داماد و خواهرزاده ‘علی طیب نیا’ وزیر سابق اقتصاد؛ عضویت همزمان در هیات مدیره هولدینگ بزرگ تامین سرمایه امید و هیات مدیره بیمه ملت خضور دارد.

سند عضویت در هیات مدیره سرمایه امید: [لینک]

سیدمحمدمهدی بهشتی نژاد داماد علی طیب نیا و عضویت همزمان در دو هیات مدیره

سند عضویت در بیمه ملت: [لینک]

سیدمحمدمهدی بهشتی نژاد داماد علی طیب نیا و عضویت همزمان در دو هیات مدیره

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته سایت خبری انصاف نیوز تاریخ انتشار 27آذر97، کدخبر: 150085، www.ensafnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۱
0
0
به گزارش خبرگزاری بسیج، سید محمد مهدی بهشتی نژاد داماد وزیر اقتصاد از کارگزاری بانک ملی استعفا داد.
در متن استفای بهشتی نژاد دلیل اصلی این اقدام ابلاغ قانون اصلاح ماده 241 عنوان شده است.

بر اساس قانون اصلاح ماده (241) لایحه قانونی اصلاح قسمتی از قانون تجارت با رعایت شرایط مقرر در ماده (134) نسبت معینی از سود خالص سال مالی شرکت که ممکن است جهت پاداش هیأت‌مدیره در نظر گرفته شود، به‌هیچ‌وجه نباید در شرکتهای سهامی عام از سه‌درصد (3%) و در شرکتهای سهامی خاص از شش‌درصد (6%) سودی که در همان سال به صاحبان سهام قابل پرداخت است، تجاوز کند. در هر حال این پاداش نمی‌تواند برای هر عضو موظف از معادل یک‌سال حقوق پایه وی و برای هر عضو غیرموظف از حداقل پاداش اعضای موظف هیأت‌مدیره بیشتر باشد. مقررات اساسنامه و هرگونه تصمیمی که مخالف با مفاد این ماده باشد، باطل و بلااثر است.

تبصره1ـ شرکتهای دولتی، مشمول مقررات این ماده در خصوص پاداش هیأت‌مدیره نیستند و تابع حکم مقرر در ماده (78) قانون مدیریت خدمات کشوری مصوب 8/7/1386 است.

تبصره2ـ هیچ فردی نمی‌تواند اصالتاً یا به نمایندگی از شخص حقوقی همزمان در بیش از یک شرکت که تمام یا بخشی از سرمایه آن متعلق به دولت یا نهادها یا مؤسسات عمومی غیردولتی است به سمت مدیرعامل یا عضو هیأت‌مدیره انتخاب شود. متخلف علاوه بر استرداد وجوه دریافتی به شرکت به پرداخت جزای نقدی معادل وجوه مذکور محکوم می‌شود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین