پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۴۳۹۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۴
علیرغم وعده شریعتمداری در جلسه رای اعتمادش مبنی بر استفاده از جوانان، میانگین سنی اطرافیان او بالای 54 سال است! این گزارش بلافاصله با واکنش معاون وزیر روبرو شد و او با دستکاری آماری،‌ سن مدیران وزارتخانه را پایینتر از 54 سال دانست!"میرهادی قره سید رومیانی" معاون پارلمانی وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی در واکنش به این خبر گفته: یکی از مهم‌ترین ارزیابی‌ها از سیستم اداری جهان، مقایسه وضع موجود نسبت به گذشته است و افزوده که سن شورای معاونین وزیر فعلی نسبت به دوره قبلی، حدود ۱۰ سال کاهش پیدا کرده و به زیر ۵۰ سال رسیده است.

شعار سال: "میرهادی قره سید رومیانی" معاون پارلمانی وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی در واکنش به این خبر گفته: یکی از مهم‌ترین ارزیابی‌ها از سیستم اداری جهان، مقایسه وضع موجود نسبت به گذشته است و افزوده که سن شورای معاونین وزیر فعلی نسبت به دوره قبلی، حدود ۱۰ سال کاهش پیدا کرده و به زیر ۵۰ سال رسیده است.

شکی نیست که در مدعای قره سیده رومیانی دواشکال مهم نهفته است.

اول اینکه، میانگین سنی شورای مدیران در دوره وزارت علی ربیعی ۶۰ سال نبوده و طبق جدولی که در خبر مصاحبه قره سید رومیانی منتشر شده، میانگین سنی مدیران ۵۵ سال بوده است.

از آن مهمتر، طبق جدول مذکور، میانگین سنی مدیران وزارت تعاون در دوران شریعتمداری هم به 49 تقلیل یافته است.

با این حساب، تفاضل میانگین دو عدد سنی چیزی درحدود 6 سال می‌شود و نه 10 سال!

نکته بعدی اینکه در جدولی که در زیر خبر مربوطه منتشر شده خانم پروانه رضایی مدیر کل کار تهران بعنوان عضوی از شورای معاونین گذاشته شده که وی جزو شورای معاونین وزارتخانه محسوب نمی‌شود!

تقلیل سن مدیران وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی و افزودن یک عضو به شورای معاونین با هدف دستکاری آمار، رویه نادرستی بوده که وزارت کار در پیش گرفته است.

هنوز معلوم نیست که معاون پارلمانی وزارت کار با چه استدلالی توانسته عنوان کند میانگین سنی ۱۰ سال کاهش پیدا کرده است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته سایت خبری 90 اقتصادی تاریخ انتشار 1 بهمن 97، کدخبر: 2117135، www.90eghtesadi.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۶
0
0
شریعتمداری ازون مافیاهای بسیار قدر مملکته
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین