پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۷۶۷۷۸
تاریخ انتشار : ۲۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۳
در جدیدترین مورد نیز علی عرب داماد آقای نجار، شوهر خواهر رییس جمهور با ۳۰ سال سن و بدون تجربه مدیریتی کافی با حمایت های صورت گرفته به سمت «مدیر عامل شرکت عمران خدمات و آب سازمان منطقه آزاد کیش» منصوب شده‌ است.
شعارسال: همین چند روز پیش بود که ماجرای داماد رئیس جمهور و انتصاب وی به سمت معاونت وزارت سمت و رئیس سازمان زمین شناسی سر و صدای بسیاری به پا کرد و فشار افکار عمومی و رسانه ها موجب شد تا کامبیز مهدی زاده فرساد، از حضور در این جایگاه استعفا دهد.

حالا این روزها و در جریان منصب گیری داماد رئیس جمهور در بدنه دولت، یکی پس از دیگری در فضای مجازی از دامادهای مسئولین رونمایی می شود. افرادی که به واسطه یک ازدواج حالا به شرایطی رسیده اند که می توانند پست های مهم دولتی را به خود اختصاص دهند.

در همین حین اما داماد دیگری از خانواده رئیس جمهور از راه رسید و این بار داماد خواهر رییس جمهور "مدیر عامل شرکت عمران خدمات و آب سازمان منطقه آزاد کیش " شد.

اگر زمانی رقابت #آقا‌زاده‌ها، #خانم‌زاده‌ها و خواهرزاده ها بر سر پست و مقام بود، این روزها دیگر کار به رقابت بر سر شغل‌های همسران‌شان رسیده که گویا فعلا #دامادها گوی سبقت را از هم می‌ربایند.

در جدیدترین مورد نیز علی عرب داماد آقای نجار، شوهر خواهر رییس جمهور با ۳۰ سال سن و بدون تجربه مدیریتی کافی با حمایت های صورت گرفته به سمت «مدیر عامل شرکت عمران خدمات و آب سازمان منطقه آزاد کیش» منصوب شده‌ است.

شرکت عمران، آب و خدمات کیش یکی از شرکت‌های تابعه و مهم سازمان منطقه آزاد کیش می‌باشد که مطالعه و اجرای طرح‌های زیربنایی عمرانی، توسعه و نگهداری امور شهری، ارایه خدمات آتش‌نشانی، نظافت شهری و معابر عمومی، نظارت فنی بر ساخت و ساز شهری، صدور مجوز پایان کار ساختمان، نظارت بر خدمات تبلیغاتی، تامین آب شرب و آب مصرفی فضای سبز، احداث شبکه و واگذاری انشعابات و توزیع و فروش آب، مدیریت و راهبری سیستم تصفیه فاضلاب از جمله وظایف این شرکت می‌باشد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از پایگاه اطلاع رسانی راه دانا ، تاریخ انتشار: 28 آذر 1397 ، کدخبر: 1439539 ، www.dana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین