پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۲۷۶۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۳
سایت «کرمان‌نو» مدعی شده است که علی شیاری داماد محمد حسین فرهنگی نماینده تبریز با تحصیلات الهیات و علوم سیاسی و بدون سابقه مرتبط معدنی مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری راهیان سهام شده است. شرکت سرمایه گذاری «راهیان سهام» دارای پرتفوی بورسی و چهار شرکت فنی ومهندسی در زمینه عملیات معدنی و ساختمانی است. پایگاه تحلیلی خبری شعار سال اضافه می‌کند که علی شیاری دارای سوابق حضور در وزارت صنعت و معدن می‌باشد.

شعار سال: علی شیاری داماد محمد حسین فرهنگی نماینده تبریز با تحصیلات الهیات و علوم سیاسی و بدون سابقه مرتبط معدنی مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری راهیان سهام شد.

مدیرعاملی شرکت سرمایه گذاری «راهیان سهام» از شرکت‌های تابع هلدینگ سرمایه‌گذاری مس سرچشمه، که بیش از ۸۰ درصد حجم فعالیت‌هایش در استان کرمان است به داماد یکی از نمایندگان آذری رسید.
علی شیاری داماد محمد حسین فرهنگی نماینده تبریز با تحصیلات الهیات و علوم سیاسی و بدون سابقه مرتبط معدنی مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری راهیان سهام شد. پیش از این شایعه انتصاب او در سال گذشته به عنوان ​​مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران واکنش رسانه‌ها را به همراه داشت.
شرکت سرمایه گذاری «راهیان سهام» دارای پرتفوی بورسی و چهار شرکت فنی ومهندسی در زمینه عملیات معدنی و ساختمانی است.

ادعای حضور داماد نماینده انقلابی بعنوان مدیرعامل یک شرکت سرمایه‌گذاری!

به نظر می‌رسد تعدد انتصابات معنی‌دار رستمی در شرکت مس که با هدف ادامه عمر مدیریتی او صورت می‌پذیرد.

انتقاد رسانه‌ها و مطالبه‌گران استان کرمان برای شفاف‌سازی در زمینه انتصاب‌ها هم نتوانسته علی رستمی مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران را از ادامه انتصاب غیربومی‌ها در مس منصرف کند.

ادعای حضور داماد نماینده انقلابی بعنوان مدیرعامل یک شرکت سرمایه‌گذاری!
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری کرمان نو، تاریخ انتشار:۳ شهریور ۱۴۰۱، کدخبر: 95836، kermaneno.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۰
0
0
گویا آقای ایرج محمدزاده هم منتسب به نایب رییس محترم مجلس علی نیکزاد ثمرین نماینده انقلابی دیگری از خطه آذربایجان و اردبیل و وزیر سابق مسکن هستند.
راستی میدونستید یکی از شرکتهای زیر مجموعه هلدینگ راهیان سهام، در حوزه عمرانی فعالیت می کند؟ از عملکرد ایشان در پارس هم گزارشی تهیه کنید بهتر با ایشان آشنا می شوید.
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین