پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۷۹۸۸۷
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۳۹۷ - ۰۰:۳۲
فرمانده نیروی دریایی ارتش درپی درگذشت امیر دریادار دوم ضرغامی از فرماندهان مدافع خرمشهر در دفاع مقدس، پیام تسلیتی صادر کرد.

شعار سال: فرمانده نیروی دریایی ارتش درپی درگذشت امیر دریادار دوم ضرغامی از فرماندهان مدافع خرمشهر در دفاع مقدس، پیام تسلیتی صادر کرد.

متن پیام بدین شرح است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

کل من علیها فان و یبقی وجه ربک ذو الجلال و الاکرام

خزان دوران برگ دیگری از درخت افتخارات نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران را برچید تا به برکت یاد و خاطره‌اش، ارزش‌های انقلاب و دفاع مقدس نمایان‌تر و معنای ایثار، استقامت و پایمردی در صفحات تاریخ درخشان‌تر از پیش، چشم نواز فرزندان ملت و چراغ راه جوانان برومند این نیرو باشد.

وداع شیرین شیرمرد آذرین دفاع مقدس «امیر دریادار دوم داریوش ضرغامی» با همرزمانش در حالی‌که آخرین صفحات عمر پر افتخار خود را در بیست و ششمین همایش تکاوران دریایی ارتش و مدافعان خرمشهر با همرزمانش ورق می‌زد؛ نشان از تعلق خاطر و روح ایشان به خرمشهر بود که همچون همرزمان شهیدش در این شهر رخ در نقاب خاک کشیده و خرمشهر را برای پرواز ابدیش انتخاب کرد.

سوابق شایسته و در خور تحسین این امیر سرافراز ارتش اسلام به عنوان فرمانده پایگاه دریایی خرمشهر (منطقه سوم دریایی وقت)، دفاع از آبادان، پدافند جزایر و سواحل ، مدیریت تفنگداران دریایی نداجا و مشاور فرماندهی نیروی دریایی ارتش از یک سو و تعصب و تعلق خاطر ایشان به لباس مقدس سربازی و همچنین سوابق علمی و تجربی آن بزرگوار، باعث شده بود تا به عنوان الگویی ارزشمند از فرماندهی و استادی توانمند برای کارکنان به ویژه نیروهای عملیات ویژه و تکاوران نیروی دریایی راهبردی محسوب شود.

درگذشت امیر دریادار دوم مرحوم ضرغامی، فرمانده غیور، فرزند ایران زمین و سرباز بصیر نظام مقدس اسلامی را به آحاد ملت ایران، همرزمان غیرتمند و خانواده بزرگوار ایشان تسلیت عرض نموده و از خداوند منان علو درجات و همنشینی ایشان با مقربان درگاه الهی و شهدای همرزمش را مسئلت می‌نمایم.

فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران . دریادار دکتر حسین خانزادیس

ایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار 10 دی 97، کد مطلب: 97101005262، www.isna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین