پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۰۰۲۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۸
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی از ساماندهی مسیر دسترسی کمپ قره قشون بناب در راستای تکمیل پروژه های زیرساختی گردشگری شهرستان خبر داد.

شعارسال: مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی از ساماندهی مسیر دسترسی کمپ قره قشون بناب در راستای تکمیل پروژه های زیرساختی گردشگری شهرستان خبر داد.

 امروزه کمپ های گردشگری نقش مهمی در توسعه فعالیت های گردشگری ایفا می کنند و نقش کمپ ها در صنعت گردشگری را می توان در سه سطح اقتصاد گردشگری، توزیع و پراکنش گردشگر در نقاط مختلف و ارائه فضاهای کالبدی مناسب بصورت ترکیب فضاهای سرپوشیده و روباز که چشم انداز دائمی مناسبی برای گردشگر ایجاد می کند، مورد بررسی قرار داد.

کمپ گردشگری "قره قشون" شهرستان بناب یکی از مناطق زیبای گردشگری با منظر طبیعی کوهپایه ای است که با توجه به زیر ساخت های اعمال شده در آن، امکان مناسبی را برای گردشگری در جنوب و جنوب غرب استان فراهم آورده است.

این کمپ که از سال ١٣٨٣ فعالیت خود را پس از تجهیز اولیه آغاز کرده است، شامل ١٢ واحد آلاچیق، سرویس بهداشتی، نمازخانه و بوفه است.

مرتضی آبدار مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی، صبح امروز پنج شنبه در جمع خبرنگاران ضمن بیان اینکه اداره کل میراث فرهنگی استان با نظارت بر اجرای پروژه های گردشگری استان در صدد تکمیل و تسهیل روند عملیاتی آن ها است، به راه دسترسی به کمپ گردشگری قره قشون بناب اشاره کرد و گفت: راه دسترسی به کمپ گردشگری قره قشون به طول ٣ کیلومتر احداث شده است که در ماه های اخیر نیازمند ساماندهی و لکه گیری بود.

وی افزود: لکه گیری آسفالت راه دسترسی به کمپ گردشگری قره قشون بناب تاکنون در طول ٢٢٠٠ متر و به عرض متوسط ٢ متر با هزینه کرد ۷۱ میلیون تومان به اجرا رسیده است و این پروژه با اعتباری بالغ بر ۴۰۰ میلیون تومان در فاز دوم در حال انجام بوده و طی ماه های آتی به اتمام خواهد رسید.

آبدار در پایان به برنامه های آتی اداره کل میراث فرهنگی استان در راستای تقویت زیرساخت های گردشگری شهرستان بناب، اشاره کرد و گفت: با توجه به ضرورت ایجاد مرکز اطلاع رسانی گردشگری در راستای ارائه خدمات و اطلاعات به گردشگران، احداث مرکز اطلاع رسانی گردشگری بناب به مساحت ١٥٠ متر مربع در دستور کار قرار گرفته است.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته ازخبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار: 13دی 1397 ، کدخبر:4503036 ،www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۵
0
0
صنعت گردشگری کشور ما با اینهمه طرفیتهای بسیار نیاز به مدیریت و توسعه ویژه در همه مناطق داره
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین