پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۰۰۷۱
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۲
رییس امور سلامت و رفاه اجتماعی سازمان برنامه و بودجه کشور گفت:‌ اعتبارات بودجه عمومی سلامت در قوانین بودجه کشور از رقم ۱۶۰۰۰ میلیارد تومان در سال ۱۳۹۱ به رقم ۷۵۹۰۰ میلیارد تومان در سال ۱۳۹۸ رسیده که بیش از چهار برابر رشد داشته است.

شعار سال: حمید پوراصغری با بیان این مطلب افزود:‌ در لایحه بودجه سال ۱۳۹۸، اعتبارات وزارت بهداشت و درمان ۱۲ درصد رشد دارد در حالی‌که رشد بودجه عمومی کشور در سال ۱۳۹۸ حدود هشت درصد است.

وی ادامه داد:‌ در لایحه مذکور، اعتبارات منابع عمومی دانشگاه‌های علوم پزشکی بالغ‌ بر ۲۱ درصد رشد داشته‌ است.

رییس امور سلامت و رفاه اجتماعی سازمان برنامه و بودجه کشور درباره تامین هزینه‌های مربوط به بیماران خاص و صعب‌العلاج بیان کرد:‌ اعتبار در نظر گرفته شده برای این منظور با حدود ۷۰ درصد رشد به رقم ۳۶۶۰ میلیارد ریال در لایحه بودجه سال ۱۳۹۸ رسیده است.

طی روزهای اخیر شایعه استعفای سید حسن هاشمی از وزارت بهداشت به علت بودجه سال ۹۸ حوزه سلامت در فضای مجازی و رسانه‌های مختلف مطرح شده است. شایعه‌ای که مسئولان وزارت بهداشت تاکنون اظهار نظر صریح و شفافی نسبت به آن نداشتند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از وبسایت ایران پزشک، تاریخ 11 دی 97، کد مطلب: 10847:www.iranmd.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین