پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۳۶۵۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۰۷:۲۴
یک عضو کمیسیون تلفیق بودجه گفت: با تصویب کمیسیون تلفیق، مراکز درمانی مکلف به پرداخت ۱۰ درصد از حق العمل پزشکان به حساب امور مالیاتی شدند.

شعارسال: جلال میرزایی درباره مصوبات جلسه امروز صبح کمیسیون تلفیق بیان کرد: با تصویب کمیسیون تلفیق، کلیه مراکز درمانی اعم از دولتی، خصوصی، نهادهای عمومی، نیروهای مسلح، خیریه ها و شرکت های دولتی مکلف شدند ۱۰ درصد حق العمل پزشکان برابر صورتحساب ارسالی به بیمه ها و در صورت پرداخت نقدی توسط بیمار را کسر و به حساب سازمان امور مالیاتی به نام پزشک مربوطه بابت علی الحساب مالیات واریز کنند.

وی ادامه داد: با تصویب کمیسیون تلفیق در سال ۹۸ دولت می تواند در مناطق مرزی و بازارچه های مرزی کشور به نرخ ترجیحی سوخت ارایه کند و درآمد حاصل از آن محل به خزانه واریز می شود. فروش سوخت به قیمت ترجیحی در مناطق مرزی مجاز است.

محمود نگهبان سلامی از مصوبه دیگر کمیسیون تلفیق خبر داد که بر اساس آن به دولت اجازه داده می‌شود مطالبات قبل از سال ۹۷ سازمان های گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) و توسعه و نوسازی معادن و صنایع ایران (ایمیدرو) بابت مشارکت در تامین سرمایه بانک تخصصی صنعت و معدن و مطالبات سازمان‌های مذکور بابت سهم متعلق به آنها از واگذاری سهام شرکت‌های تابع تا سقف ۲۰ هزار میلیارد ریال و همچنین مطالبات وزارت نفت از طریق شرکت دولتی تابع تا سقف ۲۰ هزار میلیارد ریال را با بدهی آنها و بدهی شرکت‌های زیر مجموعه آنها به دولت بابت مالیات، سود سهام و بدهی خزانه به صورت جمعی-خرجی از طریق گردش خزانه تهاتر و یا تا سقف مطالبات نسبت به اعطای خطوط اعتباری تسهیلات مالی خارجی (فاینانس) یا تضامین برای طرح‌های اشتغالزا با اولویت مناطق کمتر توسعه یافته و محروم اقدام کند.

اختصاص ١٠درصد درآمد تراکنش‌های بانکداری الکترونیک به مسکن خانوارهای تحت پوشش بهزیستی

به گفته سلامی، طبق مصوبه دیگر کمیسیون تلفیق، بانک مسکن موظف است در چارچوب نظام بانکداری الکترونیک، ۱۰ درصد درآمد حاصل از دریافتی بابت تراکنش ها در نظام بانکداری الکترونیک را به حساب خزانه داری کل کشور واریز کند. معادل مبلغ واریزی به سازمان بهزیستی کشور جهت کمک به تامین مسکن خانوارهای دارای حداقل دو عضو معلول فاقد مسکن تحت پوشش به مصرف می‌رسد.

به گفته وی، طبق مصوبه دیگر کمیسیون تلفیق در اجرای برنامه ششم با موضوع افزایش ایمنی و مقاوم سازی مدارس و فضاهای پرورشی و ورزشی آموزش و پرورش، دولت مکلف است در سال جاری معادل ریالی ۱/۸ میلیارد دلار از محل حساب ذخیره ارزی برای فضاهای آموزشی، پرورشی و ورزشی مربوط به وزارت آموزش و پرورش در نیمه اول اختصاص دهد. اولویت برداشت از واریزی های به حساب ذخیره ارزی در سال ۹۸ با وزارت آموزش و پرورش است و پس از تأمین معادل ریالی ۱.۸ میلیارد دلار سهم مدارس، سایر برداشت های مربوط به حساب ذخیره ارزی انجام خواهد شد. معادل ریالی ارز اختصاص یافته فوق، از طریق سامانه نیما انجام می شود.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از پایگاه خبری تحلیلی فانا، تاریخ انتشار: 26دی 1397 ، کدخبر:www.phana.ir ،17139 

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۱
0
0
سالهاست که نتونستند از پزشکان مالیات درست حسابی بگیرن درست مثل آستان
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین