پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۱۸۰۱۰۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۱
ایمانی راد گفت: بهترین آلترناتیو برای سرمایه گذاری نگهداری وجه نقد، خرید اوراق بدهی و خرید طلاست. طلا به شدت در بازارهای جهانی در حال افزایش است.

شعارسال:ایمانی راد گفت: بهترین آلترناتیو برای سرمایه گذاری نگهداری وجه نقد، خرید اوراق بدهی و خرید طلاست. طلا به شدت در بازارهای جهانی در حال افزایش است.

مرتضی ایمانی راد اقتصاددان و عضو هیات علمی سازمان مدیریت صنعتی اظهار کرد: سرمایه گذاری در شرایط فعلی خط راست و مشخصی ندارد. به نظر می‌رسد که جامعه آبستن تغییرات دیگری است. آرامش ایجاد شده با سیاست های بانک مرکزی شکل گرفته و طبیعی نیست. اینکه بانک مرکزی بتواند همیشه شرایط را ادامه دهد جای تردید وجود دارد( ولی اگر بتواند طبعا همه را خوشحال خواهد کرد.
وی افزود: بهترین آلترناتیو برای سرمایه گذاری نگهداری وجه نقد، خرید اوراق بدهی و خرید طلاست. طلا به شدت در بازارهای جهانی در حال افزایش است. این افزایش به داخل کشور منتقل خواهد شد. از طرف دیگر ارز هم به نظر می رسد به تدرج شروع به افزایش کند. این هم باز به طلا کمک خواهد کرد. بنابراین پیشنهاد من سبدی از این سه ابزار است که بر حسب تغییر شرایط سرمایه گذار می‌تواند نقد خود را به طلای بیشتر و در صورت افزایش قیمت ارز به ارز بیشتر اختصاص دهد. حال اگر قیمت ارز افزایش پیدا کند و این افزایش محدود هم باشد پیشنهاد من تبدیل نقد به دلار نیست، بلکه تبدیل آن به طلاست.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت نود اقتصادی، تاریخ انتشار13 دی 97، کدخبر: 2116766 ، www.90eghtesadi.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۲۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۵
0
0
خود بانک مرکزی سبب همه تردید ها و فسادهاست
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین