پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۱۰۶۹
تاریخ انتشار : ۱۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۵
اعتبار مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست‌جمهوری با ریاست حسام‌الدین آشنا در سال ۹۸ مشخص شد.

شعار سال: بودجه سال ۹۸ به مجلس شورای اسلامی تقدیم شد و در این بین برخی سازمان و نهادها بودجه‌های مختلفی داشته‌اند که کاهش یا افزایش آنها مورد بررسی قرار گرفت. در این بین بودجه نهاد ریاست‌جمهوری افزایش یافته بود.

یکی از نهادهای دیگری که همواره به‌عنوان حیاط خلوت دولت‌ها مطرح می‌شود، مرکز بررسی استراتژیک ریاست‌جمهوری است که ریاست فعلی آن بر عهده حسام‌الدین آشنا، مرد در سایه دولت و مشاور رسانه‌ای وی است.

مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست‌جمهوریدر لایحه بودجه سال ۹۸، مبلغ شش میلیارد و ۴۴۰ میلیون تومان برای آن پیش‌بینی شده است که در مقایسه با سال گذشته کاهش یافته است.

طبق اعلام آشنابودجه مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست‌جمهوریدر سال ۹۵، ۱۱ میلیارد و ۷۳۹ میلیون تومان بود کهاز بودجه مصوبمبلغ شش میلیارد و ۷۵۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان تخصیص یافت و در سال ۹۶ نیز بودجه مرکز با افزایش اندک نسبت به سال ۹۵، مبلغ ۱۱ میلیارد و ۹۷۴ میلیون تومان بود که ازپنج میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان تخصیص یافت.

بودجه این مرکز در سال ۱۳۹۷، مبلغ ۱۲ میلیارد و ۶۴ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان است که تا ابتدای دی‌ ۹۷،دو میلیارد تومان تخصیص یافته است. همچنین حسام‌الدین آشنا از پاسخ به شفافیت‌های بودجه این مرکز برای رسانه‌ها خبر داد و از این مورد استقبال کرد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری آنا، تاریخ 16 دی 97، کد مطلب: 350069:www.ana.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین