پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۲۳۲۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۷
عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: ۸۱ هزار پروژه نیمه تمام در کشور داریم که در صورت واگذاری به سرمایه گذارها اشتغال مناسبی ایجاد خواهد شد.
شعار سال: عضو کمیسیون عمران مجلس گفت:  ۸۱ هزار پروژه نیمه تمام در کشور داریم که در صورت واگذاری به سرمایه گذارها اشتغال مناسبی ایجاد خواهد شد.

 حمید بنایی ظهر امروز در جلسه کارگروه اشتغال شهرستان گناباد که با حضور مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی خراسان‌رضوی برگزار شد، اظهار داشت: اشتغال امروز در کشور ما به یک معضل تبدیل شده و در حال حاضر برای رفع این معضل، همکاری خوبی بین مجلس و دولت وجود دارد.

نماینده مردم گناباد و بجستان در مجلس تصریح کرد: در برنامه ششم توسعه حدود یک میلیون شغل پیش‌بینی شده که دولت باید آن را محقق کند که تاکنون این مهم محقق نشده است. نمایندگان از دیوان محاسبات خواسته‌اند تا در موضوع برداشت یک و نیم میلیون دلاری از صندوق توسعه ملی برای ایجاد اشتغال ورود کند تا بیان شود به چه میزان شغل ایجاد شده است.

رئیس مجمع نمایندگان خراسان‌رضوی با انتقاد از آمار ارائه شده در برخی جلسات عنوان کرد: میزان بیکاری استان افزایش یافته و شهرستان هم درگیر موضوع بیکاری در سطح وسیع‌تری شده که از استاندار جدید جناب آقای رزم حسینی خواسته‌ایم در این مورد تدبیر جدی داشته باشند.

بنایی خاطرنشان کرد: به شدت کارگاه‌های صنعتی ما آسیب پذیر شده‌اند و در مرحله اول اولویت را باید به نگهداری همین کارگاه‌ها دهیم و در مرحله بعد وارد فاز ایجاد اشتغال شویم.

وی افزود: دولت با شعار ایجاد یک میلیون شغل وارد شد اما متاسفانه موضوع صحیح نیست و براساس اعلام مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی در سال، 260 هزار شغل ایجاد شده است.

رئیس مجمع نمایندگان خراسان رضوی تاکید کرد: رویکرد استاندار جدید خراسان‌رضوی اشتغال، اقتصاد و سرمایه‌گذاری است و ما در استان برای یک سرمایه‌گذار باید فرش قرمز پهن کنیم. 81 هزار پروژه نیمه تمام در کشور داریم که در صورت واگذاری به سرمایه گذارها اشتغال مناسبی ایجاد خواهد شد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 23 دی 1397، کدخبر: 1921899 ، www.tasnimnews.com
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۶
0
0
این مشکل بیکاری کی حل میشه؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین