پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۲۳۶۳
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۷
استاد دكتر اسماعيل اكبري، رییس مرکز تحقیقات سرطان و رییس انجمن آموزش پزشکی ایران، با اشاره به آشنایی چهل ساله خود با دکتر نمکی، سرپرست وزارت بهداشت گفت: اینک که ریيس جمهور، مدبرانه، دکتر سعید نمکی را برای پذیرش مسئولیت سلامت مردم و آموزش علوم پزشکی انتخاب کرده اند، بر خود فرض دیدم، تاریخچه ای از سوابق علمی و اجرایی ایشان را بیان كنم. باشد که رضای حضرت دوست جل و اعلی را جلب و آگاهی مناسبی را با عنایت به شناخت چهل ساله ام از ایشان، به فرزندان ملت، نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی ایران، انتقال دهم.وي افزود: دكتر نمكي در دوران دانشجویی، مسئول فرهنگی دانشجویان مسلمان و انجمن های اسلامی بود که در آن برهه زمانی مساله ای مهم در دانشگاه بعد از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی محسوب مي شد.

شعار سال: دكتر اكبري در تشریح سوابق علمی و اجرایی دکتر نمکی تصريح كرد: هنوز جوهر فراغت از تحصیل خشک نشده بود که با سن جوان، مسئولیت سلامت را در شبکه کاشان، بعنوان مهمترین شبکه استان اصفهان را، پذیرفت و در مدتی کوتاه اداره شبکه نطنز هم به ایشان واگذار شد. مدتی بعد به عنوان رییس دانشگاه کاشان، بنیان گذاری آن را برعهده گرفت.

استاد دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی درخصوص دوران تدريس و استادي دكتر نمكي بيان كرد: دكتر نمكي، به عنوان متخصص ایمونولوژی، عضویت هیات علمی در دانشگاه های علوم پزشکی اصفهان و علوم پزشکی شهید بهشتی را کسب کرد و در لباس معلمی، شادی های عالمانه را به جوانان مملکت تقدیم كرد.

وي با بيان اينكه دكتر نمكي در زمانی حساس، معاونت وزارت بهداشت را به عهده گرفت و الحق توفیقات مهمی را به مردم ارزانی داشت، يادآور شد: امروز هم در شرایط شبه بحران اقتصادی و تحریم های جهانی، مدیریت بخش عمده ای از بودجه کشور را به عهده گرفت و بحمدالله، ناخدایی خداپسند بود و هست.

رییس انجمن آموزش پزشکی جمهوري اسلامي ايران در ادامه سخنانش درخصوص شخصيت علمي و اجتماعي سرپرست جديد وزارت بهداشت تصريح كرد: آگاهی های عمیق ایشان به حوزه سلامت و آموزش علوم پزشکی، از ایشان فردی خودساخته و خوب ساخته پدید آورد که الحمدلله منتخب رییس جمهور و ان شاالله مجلسِ آگاه و دلسوز شورای اسلامی خواهد شد.

رییس مرکز تحقیقات سرطان در پايان تاكيد كرد: برای تمامي نمایندگان ملت و برادر و یاور چهل ساله خویش، دکتر سعید نمکی، توفیق روزافزون در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را از حضرت دوست مسئلت دارم.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته پایگاه خبری وزارت بهداشت تاریخ انتشار 22دی 97، کدخبر: 1508، www.behdasht.gov.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین