پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۴۰۰۶
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۷
استاندار اردبیل گفت: با توجه به مطالعه تیمی و بررسی همه جانبه خانوارهای ساکن در محله ایران آباد اردبیل، این محله بعنوان پایلوت بازآفرینی اجتماعی و عمران شهری انتخاب شده است.
شعار سال: استاندار اردبیل گفت: با توجه به مطالعه تیمی و بررسی همه جانبه خانوارهای ساکن در محله ایران آباد اردبیل، این محله بعنوان پایلوت بازآفرینی اجتماعی و عمران شهری انتخاب شده است.

اکبر بهنام جو در جلسه کارگروه فرهنگی و اجتماعی با محوریت توسعه اجتماعی محله ایران آباد اظهار کرد:با کمک سازمان های مردم نهاد، دستگاه های اجرایی مرتبط محله ایران آباد هویت اصلی خود را بدست می آورد.

وی با بیان اینکه اهداف این طرح کاربردی و بهبود وضعیت معیشتی است افزود: توانمندسازی، آموزش مهارت های پایه، خود مراقبتی، ارتقای مسایل بهداشتی، ایجاد فضای مناسب کسب و کار و کار آفرینی در این محله مورد توجه قرار می گیرد.

استاندار اردبیل استقبال و همکاری اهالی محله را مناسب توصیف کرد و افزود: جذب حمایت دستگاه های مختلف برای ارتقای مسایل فرهنگی و اجتماعی افزایش مهارت های کارخانگی می تواند این محله را به یک مکان امن تبدیل کند.

این مسئول تقویت مشارکت محلی در فرایند رویدادهای فرهنگی شهری را مهم ارزیابی کرد و گفت:۶۵۰ خانوار در این محل جامعه هدف گروه مطالعاتی قرار می گیرد و افزایش امکانات رفاهی توسط دستگاه های اجرایی و ایجاد امنیت بیشتر توسط نیروهای نظامی و انتظامی امید به زندگی در این خانواده ها افزایش می دهد.

استاندار اردبیل افزود: این محله به عنوان پایلوت مورد توجه قرار گرفته و از سال آینده می توان ردیف اعتباری از وزارت مسکن برای بازسازی و جامعه سازی آن در نظر گرفت.

اکبر بهنام جو بر ضرورت مشارکت انجمن های خیریه و سازمان های مردم نهاد تاکید کرد و گفت: سازمان های مردم نهاد با کمترین هزینه می توانند بعد از نیاز سنجی مناطق، کمک های مردمی را در رابطه با بازسازی مناطق محروم و محلات حاشیه ای اقدام کنند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار: 1 بهمن 1397، کدخبر: 802629 ، www.borna.news
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین