پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۰۳۸۷
تاریخ انتشار : ۱۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۱
استاندار اردبیل با اشاره موضوع روستای عمارت گفت: لغو مصوبه انتزاع روستای عمارت از استان اردبیل تا دو هفته دیگر ابلاغ می‌شود.
شعار سال: استاندار اردبیل با اشاره موضوع روستای عمارت گفت: لغو مصوبه انتزاع روستای عمارت از استان اردبیل تا دو هفته دیگر ابلاغ می‌شود.

 اکبر بهنام‌جو در بازدید از کارخانه لبنیات شیرکوهی سبلان برزند در گرمی اظهار داشت: طی اصلاحات و تغییرات تقسیماتی در استان آذربایجان شرقی در سال 95، روستای عمارت به تابعیت شهر هوراند از توابع شهرستان اهر درآمده بود که بلافاصله و با اعتراض مقامات استان موضوع پیگیری و درخواست اصلاح شد.

وی افزود: به محض اطلاع از موضوع به صورت ویژه شبانه با مقامات وزارت کشور مکاتبه شد و وزیر کشور هم در نامه‌ای به معاون اول رئیس جمهور لزوم اصلاح مصوبه و حذف نام روستای عمارت را به هیات دولت اعلام کرد، در حال حاضر و پس از تصویب این درخواست در کمیته دفاعی سیاسی دولت، تا دو هفته آتی موضوع در هیئت دولت طرح و نسبت به اصلاح مصوبه اقدام خواهد شد و جای هیچ گونه نگرانی ازین بابت نیست.

بهنام‌جو تصریح کرد: از بدو ورود به استان، به جد دنبال منافع استان اردبیل بوده‌ام و بحث کاهش حق آبه استان در ارس را به صورت ویژه پیگیری کرده و بدون هیچ گونه مسائل حاشیه‌ای 240 میلیون متر مکعب آب برگشت داده شد که کار بسیار ارزشمند و عظیمی بود.

استاندار اردبیل بیان کرد: روستای عمارت نیز مثل حق آب مغان هیچ جای نگرانی ندارد و تا دو هفته آینده لغو مصوبه انتزاع این روستا از استان ابلاغ خواهد شد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجویان ایران، تاریخ انتشار: 15 دی 1397، کدخبر: 97101507696 ، www.isna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین