پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۴۰۲۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۷
بنابرادعای میرباقری بیش از ۸۰ درصد مردم ایران در روز بیش از ۲۰۰ دقیقه از وقت خود را به تماشای شبکه های تلویزیون اختصاص می‌دهند و رسانه ملی بیشترین تاثیر را در افکار عمومی دارد و عینی کردن این آمار از اصلی ترین ماموریت دست اندرکاران این جشنواره است.

شعارسال: بنابرادعای میرباقری بیش از ۸۰ درصد مردم ایران در روز بیش از ۲۰۰ دقیقه از وقت خود را به تماشای شبکه های تلویزیون اختصاص می‌دهند و رسانه ملی بیشترین تاثیر را در افکار عمومی دارد و عینی کردن این آمار از اصلی ترین ماموریت دست اندرکاران این جشنواره است.

معاون سیمای سازمان صداوسیما در نشست جشنواره «جام جم» که توسط عوامل صداوسیما برای تقدیر از خودشان برگزار می‌شود، در ادعایی عجیب و غیرقابل هضم گفت: ۸۰ درصد مردم ایران بیش از ۲۰۰ دقیقه تلویزیون می‌بینند!

 به نقل از روابط عمومی معاونت سیما، مرتضی میرباقری معاون سیمای رسانه ملی در دومین جلسه شورای سیاستگذاری پنجمین جشنواره تلویزیونی «جام جم» ضمن قدردانی از تلاش‌های عوامل اجرایی جشنواره، گفت: موجه‌ترین افراد برای قضاوت، هدایت و سیاستگذاری جشنواره انتخاب شده اند و مقدمات کار را هوشمندانه برنامه ریزی کرده و پیش برده اند.

رییس جشنواره تلویزیونی «جام جم» افزود: بیش از ۸۰ درصد مردم ایران در روز بیش از ۲۰۰ دقیقه از وقت خود را به تماشای شبکه های تلویزیون اختصاص می‌دهند و رسانه ملی بیشترین تاثیر را در افکار عمومی دارد و عینی کردن این آمار از اصلی ترین ماموریت دست اندرکاران این جشنواره است.

میرباقری با اشاره به اینکه در هیچ جای کشور این حجم محصولات رسانه ای و با چنین کیفیت و اثرگذاری ای تولید نمی شود، تصریح کرد: کمیسیون‌ها و به خصوص بخش مردمی جشنواره بهترین فرصت برای انعکاس تنوع و تکثر تولیدات تلویزیونی و آگاه سازی مردم است.

اختتامیه پنجمین جشنواره «جام جم»، هفتم اسفند ماه همزمان با ولادت حضرت زهرا (س) برگزار خواهد شد.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از سایت خبری تحلیلی تابناک ، تاریخ انتشار: 30دی 1397 ، کدخبر: 871296،www.tabnak.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۲
0
0
کسی تلویزیون ایران هم نگاه میکنه؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین