پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۵۳۲۹
تاریخ انتشار : ۰۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۶
وزیر راه و شهرسازی طی حکمی مدیر کل راه و شهرسازی و رئیس شورای هماهنگی راه وشهرسازی استان اصفهان را منصوب کرد.

شعارسال: وزیر راه و شهرسازی طی حکمی مدیر کل راه و شهرسازی و رئیس شورای هماهنگی راه وشهرسازی استان اصفهان را منصوب کرد.

محمد اسلامی وزیر راه وشهرسازی در حكمي مهندس حمیدرضا امیرخانی را به عنوان مديركل جديد راه و شهرسازي استان اصفهان منصوب كرد. متن حكم به شرح زير است:

جناب آقای مهندس حمیدرضا امیرخانی

با توجه به تعهد، تخصص و تجربه جنابعالي، به موجب اين حكم شما را به عنوان مديركل راه و شهرسازي و رئیس شورای هماهنگی راه وشهرسازی استان اصفهان منصوب می نمایم.

انتظار دارد با عنایت به سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری و الگوی اقتصاد مقاومتی و در راستای سیاست های دولت تدبیر و امید و با رعایت قوانین ، آیین نامه ها و دستورالعمل های ابلاغی از طریق بکارگیری صحیح و مطلوب منابع و ظرفیت های موجود در استان، نسبت به انجام وظایف و ماموریت های محوله در حوزه مسکن وشهرسازی با اولویت بازآفرینی شهری و تولید مسکن و توسعه حوزه حمل ونقل و تامین زیرساخت های مربوط، مراقبت های ویژه بعمل آورید و در تعامل با مسئولین محلی و در راس آن استاندار محترم و ارتباط منظم با شهرداران اهتمام ویژه بعمل آورید.

امید است در سایه توجهات حضرت باریتعالی درخدمت به مردم شریف استان در جهت سرافرازی جمهوری اسلامی ایران موفق و موید باشید..


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از سایت خبری وزارت راه و شهرسازی اصفهان، تاریخ انتشار:6 بهمن 1397 ، کدخبر:16603 www.isfahan.mrud.ir ،

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین