پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۵۹۱۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۱
به نقل از رویترز، دیوان عالی ونزوئلا بامداد چهارشنبه درخواست دادستانی کل این کشور مبنی بر ممنوع‌الخروج شدن خوان گوایدو، رهبر مخالفان دولت را پذیرفت.دیوان عالی ونزوئلا ضمن صادر کردن حکم ممنوع‌الخروجی گوایدو و اعمال برخی محدودیت‌های مالی، حساب‌های بانکی وی را نیز مسدود کرد.
شعار سال : دیوان عالی ونزوئلا درخواست دادستانی کل این کشور مبنی بر ممنوع‌الخروج شدن خوان گوایدو، رهبر مخالفان دولت را پذیرفته و ضمن اعمال برخی محدودیت‌های مالی، حساب‌های بانکی وی را نیز مسدود کرد.
 به نقل از رویترز، دیوان عالی ونزوئلا بامداد چهارشنبه درخواست دادستانی کل این کشور مبنی بر ممنوع‌الخروج شدن خوان گوایدو، رهبر مخالفان دولت را پذیرفت.
دیوان عالی ونزوئلا ضمن صادر کردن حکم ممنوع‌الخروجی گوایدو و اعمال برخی محدودیت‌های مالی، حساب‌های بانکی وی را نیز مسدود کرد.
همچنین به درخواست دادستان کل ونزوئلا، تحقیقات قضایی درباره فعالیت‌های گوایدو علیه دولت منتخب این کشور و ارتباط وی با کشور‌های و دستگاه‌های جاسوسی خارجی آغاز شد.
پیش از این دادستان کل ونزوئلا اعلام کرده بود از دادگاه عالی این کشور درخواست کرده است تحقیقات اولیه علیه خوان گوایدو، رئیس‌جمهور خودخوانده این کشور را آغاز کند.
دادستان کل ونزوئلا علاوه بر این از دیوان عالی این کشور خواسته است که خوان گوایدو را ممنوع‌الخروج کرده و حساب‌های بانکی او را مسدود کند.
در پی گسترش ناآرامی‌ها در ونزوئلا، خوان گوایدو هفته گذشته خود را به عنوان رئیس‌جمهور موقت این کشور معرفی کرد. او از ارتش این کشور درخواست کرد که از او حمایت کند. این در حالی است که ارتش ونزوئلا حامی نیکلاس مادورو، رئیس جمهور قانونی این کشور است.
تعدادی از کشور‌های غربی از جمله آمریکا، کانادا، آرژانتین، شیلی، کلمبیا و رژیم صهیونیستی اعلام کردند خوان گوایدو را به عنوان رئیس‌جمهور ونزوئلا به رسمیت می‌شناسند. این در حالی است که کشور‌های دیگری از جمله روسیه، مکزیک، چین، ترکیه، ایران و کوبا از «نیکلاس مادورو» به عنوان رئیس جمهور قانونی ونزوئلا حمایت کرده‌اند.

شعار سال، بااندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار: 10 دی 1397، کدخبر :6815217،www.yjc.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
0
0
نظر من باید خوان گواید اعدام بشه ودارایهایش هم مصادره گردد در غیر اینصورت کشور ونزوئلا شرایط سخت سوریه را رقم خواهد زد چون این کشور نفت خیز است از اهمیت خاصی بر خوردار است
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین