پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۱۸۶۲۵۳
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۵:۴۶
شقاقی شهری گفت: این حرف کاملا نادرست است، مذاکره با آمریکا فقط یک مسکن موقت برای بازارهای اقتصادی ایران است. ریشه مشکلات کشور که در دست آمریکا نیست.

شعارسال: شقاقی شهری گفت: این حرف کاملا نادرست است، مذاکره با آمریکا فقط یک مسکن موقت برای بازارهای اقتصادی ایران است. ریشه مشکلات کشور که در دست آمریکا نیست.

 دکتر وحید شقاقی شهری عضو هیات علمی دانشگاه خوارزمی در واکنش به اظهارات امروز رئیس جمهور در حرم امام که گفته بود "عمده مشکلات امروز کشور به فشار آمریکا بر می‌گردد، نباید بجای محکوم کردن آمریکا، دولت خدمتگزار را سرزنش کرد!" به «نود اقتصادی» گفت: این حرف کاملا نادرست است، مذاکره با آمریکا فقط یک مسکن موقت برای بازارهای اقتصادی ایران است. ریشه مشکلات کشور که در دست آمریکا نیست. ما باید بتوانیم از این تحریم ‌ها به عنوان فرصت استفاده کنیم و متکی به خودمان باشیم. یک عده فکر می کنند مذاکره با آمریکا مشکلات را حل می کند. مشکلات در عدم شفافیت و سیاست گذاری هاست، چه ربطی به آمریکا دارد؟ اقتصاد کشور بیمار است. وقتی از بیرون فشار وارد می شود بیشتر این بیماری دیده می‌شود. این بیماری از بین نمی رود و فقط فراگیرتر می شود.


سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری نود اقتصادی، تاریخ انتشار : 10بهمن 97، کدخبر:2117346 ،www.90eghtesadi.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین