پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۶۳۷۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۳
رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین تأکید کرد که مخالف ارائه طرح یک‌جانبه از سوی آمریکا برای صلح در سرزمین‌های اشغالی است.
شعارسال: محمود عباس در نشست خود با سرگئی ورشینین، معاون وزیر امور خارجه روسیه و الکساندر لاورنتیف، فرستاده رئیس جمهور روسیه گفت که دولت فلسطین معامله قرن را قبول ندارد.

رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در این دیدار هیئت روسی را در جریان آخرین تحولات سرزمین‌های اشغالی قرار داد و گزارشی از تغییرات رخ‌داده پس از ریاست فلسطین بر گروه ۷۷ + چین ارائه کرد.

وی گفت: «بار دیگر مخالفت صریح خود را با آنچه معامله قرن نامیده می‌شود، اعلام می‌کنیم. ما مخالف نقش یک‌جانبه آمریکا در هر روند سیاسی هستیم».

عباس تصریح کرد: «ما به‌طور کامل بر تحقق وحدت ملی فلسطین و اجرای دقیق توافق قاهره که ۲۰۱۷ امضا شده بود، تأکید می‌کنیم و به آن پایبندیم».

رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین با بیان اینکه انتخابات مجلس قانونگذاری فلسطین در قدس، کرانه باختری و نوار غزه برگزار خواهد شد، گفت: «شهروندان فلسطینی می‌توانند در این انتخابات نمایندگان خود را از درون صندوق‌های رأی انتخاب کنند».

وی همچنین از موضع ولادیمیر پوتین، رئیس‌ جمهور روسیه در حمایت از تشکیل دولت مستقل فلسطینی با مرکزیت قدس شرقی قدردانی کرد و گفت که دولت فلسطینی خواهان توسعه روابط خود با روسیه است.

در ادامه این دیدار ورشینین گفت: «روسیه امور خاورمیانه، موضوع فلسطین و تمام موضوعات مشترک را دنبال می‌‌کند و اطمینان دارد هیچ مشکلی در منطقه جز با حل موضوع فلسطین حل نمی‌شود».

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری آنا ، تاریخ انتشار: 11 بهمن 1397 ، کدخبر: 356994 ، www.ana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۳
0
0
قطعا پشتتون به جایی گرمه که این قدر قاطع صحبت میکنید و امریکا رو قبول ندارین
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین