پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۶۴۱۷
تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۵:۴۸
کارشناس کنسولگری نمایندگی وزارت امور خارجه گفت: پنج صیاد بوشهری که در امارات متحده عربی در زندان بود بعد از ظهر دیروز آزاد شدند.وی ادامه داد: این صیادان به نام‌های حیدر ماهینی، قاسم نژاد یوسفی، عبدالرضا آل بوسلیم، طالب علیزاده و موسی مطوری دهم شهریور برای صید ماهی از اسکله جلالی بوشهر خارج شدند و قرار بود چهار روز بعد برگردند، اما پلیس ساحلی امارات به آن‌ها حمله کرد.

شعارسال: کیمیا زارع گفت: ۵ صیاد ایرانی بعد از ظهر از ابوظبی وارد فرودگاه شیراز شدند.

وی ادامه داد: این صیادان به نام‌های حیدر ماهینی، قاسم نژاد یوسفی، عبدالرضا آل بوسلیم، طالب علیزاده و موسی مطوری دهم شهریور برای صید ماهی از اسکله جلالی بوشهر خارج شدند و قرار بود چهار روز بعد برگردند، اما پلیس ساحلی امارات به آن‌ها حمله کرد.

کارشناس کنسولگری نمایندگی وزارت امور خارجه تصریح کرد: ۱۴شهریورماه در حالی که این لنج در حوالی منطقه مُطاف در آب‌های عسلویه بود و قصد برگشت به بوشهر را داشت، با تیراندازی نیرو‌های پلیس امارات متحده عربی روبه رو شد که بر اثر آن، یک نفر کشته و دو نفر زخمی شدند.

زارع بیان کرد: پیش از این جسد یاسین لطفی پور صیاد همین شناور که در درگیری با گارد ساحلی امارات جان باخته بود به بوشهر برگشت داده شده بود.

وی گفت: ۲ لنج توقیف شده در قطر نیز رفع توقیف و وارد بندر کنگان شدند.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار:12 بهمن 1397، کدخبر:6817971 ،www.yjc.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین