پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۷۳۹۳
تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۳
نوری گفت: ۴۰۰ دستگاه آمبولانس دو محوره ویژه مناطق صعب العبور به دلیل پیچیدگی‌های اداری هنوز از گمرک ترخیص نشده است.

شعار سال: محمد نوری مدیر فنی و عملیات سازمان اورژانس کشور اظهار کرد: سازمان اورژانس کشور در راستای ارائه خدمات بهداشتی و درمانی بهتر به مردم اقدام به تامین و بازسازی آمبولانس‌های اورژانس در سراسر کشور است.

نوری تاکید کرد: در کنار خرید آمبولانس‌های جدید سازمان اورژانس کشور اقدام به خرید آمبولانس‌های دو محوره برای برای مناطق صعب‌العبور و کوهستانی کرده اما متاسفانه به دلیل پیچیدگی‌های ادارای با وجود پایان یافتن فصل سرما و زمستان این آمبولانس‌ها هنوز از گمرک ایران ترخیص نشده است.

اضافه شدن بیش از دو هزار دستگاه آمبولانس به ناوگان اورژانس کشور

وی ادامه داد: از سال ۹۳ تا به امروز ۲ هزار ۸۷۰ دستگاه آمبولانس به سیستم اورژانس پیش بیمارستانی اضافه شده است که همگی این دستگاه‌ها دارای استاندارد‌های ایده‌آل بوده و از برند‌های معروف سازنده ماشین‌های آمبولانس دنیا خریداری شده است.

مدیر فنی و عملیات سازمان اورژانس کشور گفت: از سال ۹۳ سازمان اورژانس کشور اقدام به تعمیر و بازسازی آمبولانس‌هایی که دچار آسیب و فرسودگی شده‌اند در سراسر کشور کرده است، به طوری که تا الان ۷۰ دستگاه اورژانس آمبولانس پیش بیمارستانی کار تعمیر و بازسازی آن‌ها انجام شده است و تمام آن‌ها به سیستم اورژانس سراسر کشور تحویل داده‌اند.

وی بیان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده قرار است هزار دستگاه آمبولانس دیگر تعمیر شوند و به زودی این آمبولانس‌ها تحویل اورژانس پیش بیمارستانی شده و در سراسر کشور توزیع شوند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ 15 بهمن 97، کد مطلب: 6820761: www.yjc.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین