پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۱۱۲۳
تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۰
وزیر حمل و نقل و کشتیرانی هند اعلام کرد که کشورش جریان آب رودخانه‌هایی که از هند به پاکستان سرازیر می‌شود را به مسیر دیگری هدایت خواهد کرد.

شعارسال:وزیر حمل و نقل و کشتیرانی هند اعلام کرد که کشورش جریان آب رودخانه‌هایی که از هند به پاکستان سرازیر می‌شود را به مسیر دیگری هدایت خواهد کرد.

 نیتین گدکاری، وزیر حمل و نقل و کشتیرانی هند در ادامه تنش میان کشورش و پاکستان اعلام کرد که دهلی نو تصمیم گرفته است که جریان آب رودخانه‌هایی را که از هند به پاکستان سرازیر می‌شود، به مسیر دیگری هدایت کند.

گدکاری در پیامی که از طریق شبکه‌های اجتماعی خود منتشر کرده نوشته است: "آب را به شهروندان خود در جامو کشمیر و پنجاب خواهیم رساند. ساخت سد بر روی رود راوی را آغاز کردیم. این سد آب لازم را برای جامو کشمیر ذخیره خواهد کرد و باقی آب به یک مخزن عظیم منتقل خواهد شد".

تصمیمی که وزیر حمل و نقل و کشتیرانی هند از آن خبر داده پس از آن اعلام می‌شود که 44 سرباز این کشور 14 فوریه در پی حمله مسلحانه در کشمیر تحت کنترل دهلی‌نو کشته شدند.

در پی این حادثه هند، پاکستان را متهم به پشتیبانی از این حمله کرد اما اسلام‌آباد این اتهام را رد کرد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت اقتصاد آنلاین، تاریخ انتشار4اسفند97،کدخبر: 337499، www.eghtesadonline.com

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین