پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۱۷
تاریخ انتشار : ۰۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۸
محمد شیخان معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دولت دهم به سه شهرستان گیلان سفر کرد.

شعار سال: محمد شیخان معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دولت دهم به سه شهرستان گیلان سفر کرد.

محمد شیخان معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دولت دهم و از نزدیکترین افراد به احمدی نژاد در دولت سابق در سفری ۳ روزه در سه شهرستان مرکزی، شرقی و غربی گیلان حضور یافت.

شیخان ابتدا در لاهیجان و تعدادی از هیئت‌های مذهبی این شهر حضور یافت و دیداری با اقوام تازه کرد، وی در دومین روز از سفر به گیلان نیز با حضور در رشت در مراسم عزای حسینی(ع) هیئت ام ابیهای رشت در مسجد قدس حضور یافت و به عزاداری پرداخت. معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دولت دهم سفری به شهرستان ماسال در غرب گیلان نیز داشت.

یک منبع نزدیک به محمد شیخان معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دولت دهم در گفت‌وگو با صبح مشرق، اظهار داشت: دکتر شیخان به دلیل حضور در مراسم تاسوعا و عاشورای حسینی(ع) به گیلان که زادگاهش است سفر کرده است.

وی با بیان اینکه چندین رسانه از قبل برای گفت‌وگوی اختصاصی با دکتر شیخان درخواستهایی داشتند، گفت: دکتر شیخان با عذرخواهی از رسانه‌های متقاضی ترجیح دادند در این سفر فقط و فقط در مراسم‌های عزاداری حسینی(ع) شرکت کنند.

تصاویر منتشره مربوط به حضور شیخان در مسجد قدس رشت است.



با اضافات و تلخیص برگرفته از وبسايت خبرگزاري گيل خبر، تاریخ انتشار يكشنبه 3 آبان 1394، كد مطلب: 124516: www. gilkhabar.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین