پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۱۹۰
تاریخ انتشار : ۱۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۳
٣١٣ نفر از اساتید سطح عالی حوزه علمیه در حمایت از فرمایشات مقام معظم رهبری در مورد حوزه انقلابی، نامه ای به مقام معظم رهبری نوشتند.

شعار سال: متن این نامه به شرح زیر است :

«بسم الله الرحمن الرحیم

الذین قال لهم الناس ان الناس قد جمعوا لکم فاخشوهم فزادهم ایماناً و قالوا حسبنا الله و نعم الوکیل فانقلبوا بنعمة من الله وفضل لم یمسسهم سوء واتبعوا رضوان الله والله ذو فضل عظیم

پیشگاه حضرت آیت الله العظمی خامنه ای دام ظله العالی

ولی امر مسلمین جهان و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی ایران

السلام علیکم و رحمة الله و برکاته

«بر آن شدیم تا در دورانی که دگربار، رویارویی اسلام التقاطی و آمریکایی با اسلام انقلابی و استکبارستیز به اوج خود رسیده است، تحت عنایات کریمانه حضرت بقیةالله الاعظم ارواحنا فداه و با تاسی به «ان الذین یبایعونک انما یبایعون الله ید الله فوق ایدیهم»، میثاق خویش را به عنوان سربازان خط فکری انقلاب و اسلام ناب، با حضرتعالی تجدید کرده و چند جمله ای را در این رابطه به استحضار برسانیم.

نسبت به حرکت نرم و خزنده انقلاب زدایی در حوزه علمیه هشدار دادید و طنین قسم جلاله امام راحل قدس الله سره را در یاد ما زنده کردید، آنگاه که فرمود: «واللَّه اسلام تمامش سیاست است. اسلام را بد معرّفى كرده اند. سیاست مُدُن از اسلام سرچشمه مى گیرد. من از آن آخوندها نیستم كه در اینجا بنشینم و تسبیح دست بگیرم؛ من پاپ نیستم كه فقط روزهاى یكشنبه مراسمى انجام دهم و بقیه اوقات براى خودم سلطانى باشم و به امور دیگر كارى نداشته باشم».

مطمئن باشید با اتکا به پروردگار متعال و براساس «بَعثُ المولی لایُترکُ بلاجواب»، چشمان بصیر فرزندان حوزویتان، زوایای این جریان و تحرکات ایادی آنرا در پشت نقاب‌های مقدس‌مابانه، متحجرانه و روشنفکرانه رصد می‌کند.

خود را موظف می دانیم با تمام توان و اتخاذ رویکردی فعال، بیش از پیش، در تقویت بینش انقلابی و تربیت فضلای مهذب، اندیشه ورز، بصیر و دغدغه مند نسبت به مسائل انقلاب و حاکمیت اسلام ناب، با برنامه ریزی صحیح، هدفمند و منسجم گام برداریم.

رهبرا! در زمانی که سربازان رشیدتان در عرصه نظامی علیه جبهه شیطان اکبر، خون‌فشانی می کنند و دروازه‌های ایثار و شهادت به رویشان گشوده شده است - یا لیتنا کنا معهم - ما نیز با ولی و مقتدای خود پیمان می بندیم؛ از یک سو در خط فکری اسلام ناب محمدی صلوات الله علیه و آله و گفتمان انقلاب اسلامی قدم برداریم، و از سویی دیگر با مواجهه‌های عالمانه، از چهره‌های رنگارنگ اسلام آمریکایی پرده برداریم؛ از اسلام سکولار و اسلام متحجر، تا دنباله‌های دوباره جانگرفته آن؛ چون اسلام رحمانی، اسلام عافیت طلب و اشرافیت‌گرا، همچنین دین‌زدایی از ساحت زندگی، حرمت‌شکنیها و بی غیرتی های سیاسی.

در این میان، هشدارهای مکرر حضرتعالی درباره جریان نفوذ و مصداق شناسی نحله‌های آن، خصوصا سرمایه گذاری دشمنان اسلام در تغییر باورهای عمومی جامعه اسلامی و استفاده از حربه اقتصادی در این راستا، سرلوحه فعالیتهای آگاهی بخش و بصیرت افزای اساتید و طلاب حوزههای علمیه خواهد بود.

با ایمان راسخ به «من لم یَمشِ فی حاجة ولیِّ اللّه اُبْتُلِیَ بِأَن یَمشِیَ فی حاجة عدوِّ اللَّه عزَّوجلَّ»، متعهد می شویم؛ در عین حفظ روحیه جهادی، همدلی و همزبانی، درچهارچوب نگاه جذب حداکثری و به دور از سیاست زدگی، موازی کاری و تسامح، با بهره گیری از ظرفیت مردم انقلابی و همیشه در صحنه که بارقه ای از آن را در خاتمه بخشی به فتنه آمریکایی- صهیونیستی سال ۸۸ و حماسه تاریخ‌ساز نهم دی به نظاره نشستیم، از هیچگونه اقدام و عملی در جهت تحقق دغدغه های حضرتعالی فروگذار نکنیم.

در پایان، استدعا داریم فرزندان حوزوی خود را از دعای خیر فراموش نفرمایید و از خداوند متعال، توفیق در تبعیت از فرامین معظم له و رعایت تقوای فردی و اجتماعی را خواستاریم.

والسلام علیکم و رحمة الله و برکاته»

با اندكي تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 18 خرداد 1395، کد مطلب: 3679607:www. mehrnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین