پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۲۱۷۴
تاریخ انتشار : ۰۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۰
سردار کمالی با اعلام اینکه خبر سرباز مدرس دانشگاه پیام نور صحت ندارد، گفت: فقط نخبگانی که از سوی بنیاد ملی نخبگان معرفی می‌شوند تعدادی انگشت‌شمار از آنها به دانشگاه پیام نور معرفی می‌شوند تا پروژه خود را انجام دهند.

شعارسال: سردار کمالی با اعلام اینکه خبر سرباز مدرس دانشگاه پیام نور صحت ندارد، گفت: فقط نخبگانی که از سوی بنیاد ملی نخبگان معرفی می‌شوند تعدادی انگشت‌شمار از آنها به دانشگاه پیام نور معرفی می‌شوند تا پروژه خود را انجام دهند.

 انتشار خبری مبنی بر اینکه دانشگاه پیام نور از دانشجویان کارشناسی ارشد و دکترا دانشگاه پیام نور درخواست کرد تا در فراخوان فعالیت پژوهشی به ازای خدمت سربازی شرکت کنند، ما را بر آن داشت تا صحت و سقم آن را از رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح جویا شویم.

سردار موسی کمالی رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی فارس، اظهار داشت: این خبر به شکل فوق صحت ندارد چرا که فقط نخبگانی که از سوی بنیاد ملی نخبگان معرفی می‌شوند تعدادی انگشت‌شمار به دانشگاه پیام نور معرفی می‌شوند تا پروژه‌های خود را در آنجا انجام دهند.

وی از مشمولان درخواست کرد که اخبار حوزه سربازی را از سایت نظام وظیفه و خبرگزاری‌های رسمی جویا شوند.

لازم به ذکر است که خبری با عنوان اینکه دانشگاه پیام نور سرباز مدرس دانشگاه می‌گیرد در فضای مجازی منتشر شد.

در این خبر آمده است: دانشجویان کارشناسی ارشد و دکترا در رشته‌های تفسیر، حکمت اسلامی، ادیان، فقه، حدیث،‌کلام، عرفان واخلاق رشته فلسفه، ادبیات (۱۶ زبان) و رشته‌های علوم قرآن و حدیث، الهیات و معارف اسلامی، سیاسی، حقوق، مدیریت، اقتصادی، اجتماعی، روانشناسی، جغرافیا، کتابداری، زیست، فیزیک، شیمی و معماری که متقاضی استفاده از مزایای کسری خدمت و انجام فعالیت پژوهشی به ازای خدمت سربازی هستند می‌توانند رزومه خود را به رایانامه ... ارسال کنند.


سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس ،تاریخ انتشار : 8اسفند 97، کد خبر:13971208000675 www.farsnews.com،

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین