پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۲۵۸۱
تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۲
سازمان هواشناسی با هشدار نسبت به وقوع سیلاب در هشت استان کشور اعلام کرد: در ۱۳ استان کشور بارش برف و کولاک پیش بینی می‌شود.

شعار سال: امروز سازمان هواشناسی کشور در استان های کرمانشاه، ایلام، خوزستان، لرستان، خراسان جنوبی، سیستان وبلوچستان، هرمزگان و کرمان آبگرفتگی معابر عمومی و احتمال سیلابی شدن مسیل ها و رودخانه ها را پیش بینی کرده است.

همچنین ارتفاعات و جاده های کوهستانی واقع در زاگرس، البرز و ارتفاعات شمال شرق به ویژه استان های چهارمحال و بختیاری، لرستان، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، کردستان، شمال کرمانشاه، زنجان، قزوین، البرز، تهران، شمال سمنان، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی بارش برف و کولاک، کاهش دید و لغزندگی جاده ها و وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک و کاهش دید و کیفیت هوا در استان های سیستان و بلوچستان و شرق کرمان روی می‌دهد.

فردا شنبه 11 اسفند نیز در استان های خراسان جنوبی و شمال سیستان و بلوچستان آبگرفتگی معابر عمومی و احتمال سیلابی شدن مسیل ها و رودخانه ها وجود دارد.

سازمان هواشناسی کشور توصیه کرده تمهیدات لازم از سوی سازمان های ذیربط جهت کاهش خسارات احتمالی در نظر گرفته شود و هموطنان از تردد غیرضروری در جاده های کوهستانی منتهی به این مناطق و توقف در حاشیه رودخانه ها و مسیل ها خودداری کرده و در صورت تردد، تجهیزات کامل زمستانی را به همراه داشته باشند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ 10 اسفند 97، کد مطلب: 1958472: www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین