پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۲۷۷۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۱
اصلی‌ترین کسانی که باید با دیدن مستندی که دیشب پخش شد، شگفت زده شده‌اند، سرویس‌های اطلاعاتی آمریکا و اسرائیل هستند که دیشب تازه متوجه شدند شاه‌مهره‌های آنها در تور اطلاعاتی جمهوری اسلامی قرار دارند.این مستند گوشه‌ای از ماهیت واقعی یکی از رسانه‌های مسموم را روشن می‌کند تا مردم و آزاداندیشان جهان آگاه شوند که پشت ظاهر فریبنده این رسانه‌ها چه افکار سست و خرافی و چه اهداف پست منفعت‌طلبانه و چه ساختار پوچ و توخالی قرار گرفته است.

شعار سال: «این مستند را تا لحظه پایان بدون پلک زدن دنبال کنید چراکه شگفتی و غافلگیری بزرگی را برای شما تدارک دیده است.» این طلیعه مستند «ایستگاه پایانی دروغ» است که دیشب از شبکه‌های یک، دو و خبر سیما پخش شد.شاید اصلی‌ترین کسانی که با دیدن این مستند شگفت‌زده شده‌اند، سرویس‌های اطلاعاتی آمریکا، اسرائیل و برخی کشورهای اروپایی هستند که دیشب تازه متوجه شدند شاه‌مهره‌های آنها در تور اطلاعاتی جمهوری اسلامی قرار دارند. همان شاه‌مهره‌هایی که آمریکا به اتکای آنها رجز می‌خواند که انقلاب اسلامی ایران چهل سالگی خود را نمی‌بیند!

در این مستند، پس از نمایش رویاپردازی جان بولتون در اجلاس منافقین در پاریس که گفته بود حکومت ایران چهل سالگی خود را نمی‌بیند، تصریح می‌شود که «حالا در روزهای چهل و یکمین سال انقلاب اسلامی تصمیم گرفته‌ایم فقط کمی پرده‌ها را کنار بزنیم و رازها را برملا کنیم

این مستند گوشه‌ای از ماهیت واقعی یکی از رسانه‌های مسموم را روشن می‌کند تا مردم و آزاداندیشان جهان آگاه شوند که پشت ظاهر فریبنده این رسانه‌ها چه افکار سست و خرافی و چه اهداف پست منفعت‌طلبانه و چه ساختار پوچ و توخالی قرار گرفته است.

سوژه فردی ۳۸ ساله است که مدت‌ها در رصد جامعه اطلاعاتی کشور قرار می‌گیرد و با تدبیر مسئولین امنیتی در مسیری جدید هدایت می‌شود و رابط اطلاعاتی ایران برای افشای ماهیت پلید روح‌الله زم معروف به نیما زم می‌شود.

منبع خبری سوپر فوق سری آمدنیوز طی فرآیندی پیچیده و فنی با تمام اطلاعات و داده‌های موجودش در اختیار جامعه اطلاعاتی قرار می‌گیرد.

او آنقدر مورد اعتماد و وثوق نیما زم قرار می‌گیرد که حتی نگارش اخبار جعلی و خودساخته اتاق فرمان اطلاعاتی ایران را هم به او دیکته می‌کند.

زم در پناه چند لایه سرویس‌های اطلاعاتی اروپایی و با تغذیه مستمر از سوی سیا و موساد قصد داشت به لیدر هدایت افکار عمومی و براندازی در ایران تبدیل شود. نیما زم در کانال آمدنیوز تلاش می‌کند به مخاطبان خود بباوراند دسترسی‌های ویژه و بسیار سطح بالا به اسناد به کلی سری در جمهوری اسلامی ایران دارد و می‌تواند پشت پرده همه پدیده‌های سیاسی، اجتماعی و امنیتی را قبل از دیگران فاش کند.

او اگرچه کوچک است اما یکی از مهم‌ترین دارایی‌های اطلاعاتی دشمنان ملت ایران است و برای آنها آنقدر ارزشمند است که همه شبکه اپوزیسیون خارج از کشور را به او متصل می‌کنند.

این مستند نشان می‌دهد شاه کلید ارتباطی ایران با بازی هنرمندانه خود چگونه با وی همکلام و همرنگ می‌شود تا نفوذ خود را بر او افزایش دهد. «ایستگاه پایانی دروغ» نشان می‌دهد اخبار به اصطلاح فوق سری کانال آمدنیوز پای کدام بساط پخت و پز می‌شود و سلطان اوهام یعنی نیما زم تا چه حد مغبون و فریفته شده است.

در حالیکه چندین سرویس اطلاعاتی همزمان هدایت و حفاظت زم را بر عهده دارند، جامعه اطلاعاتی ایران با عبور از این سیستم چند لایه و پیچیده هدایت اصلی او را با هدف رسوا کردن او و نشان دادن عمق بی‌پایگی و سستی ادعاهای کانال آمدنیوز در دست می‌گیرد و از سرویس‌های پر طمطراق غربی و صهیونیستی هم کاری برای نجات آقای توهم ساخته نیست. جامعه اطلاعاتی ایران می‌خواست ببیند او تا چه‌اندازه احمق است و در خوراندن داستان‌های مضحک به او تا چه‌اندازه می‌توان جلو رفت! به همین منظور سناریونویسان اطلاعاتی هر شب داستان‌هایی را تحت عنوان اخبار فوق سری ساخته و پرداخته کرده و به آمدنیوز می‌دهند و همه این داستان‌ها بی‌کم و کاست از سوی او مورد استقبال قرار می‌گیرد!

حتی جالب است که هیچیک از سرویس‌های اطلاعاتی که با مسلسل در حال مراقبت شبانه‌روزی از زم هستند، در طول این مدت که او بازیچه دستگاه اطلاعاتی ایران شده نه می‌توانند از موضوع سر در بیاورند و نه هشداری به وی بدهند.

سرویس‌های اطلاعاتی غربی آنچنان در تور عملیات اطلاعاتی ایران گرفتار می‌شوند که حتی پای دوربین اطلاعاتی ایران به درون خودروهای حفاظت شده آنان باز می‌شود.

زم فقط می‌خواهد دیده شود و در سرخط خبرها باشد. به همین خاطر هر داستان و افسانه‌ای را پذیرفته و منتشر می‌کند. البته هرچه داستان‌هایی که به او گفته می‌شود تخیلی‌تر و دروغ‌های گفته شده در آن شاخدارتر باشد بیشتر ذوق زده می‌شود. نمونه آن ماجرای جدایی هاتگرام و طلاگرام از تلگرام است که نام شخصی جعلی به اسم «واسیلی دورسیف» به میان می‌آید و یا خبر جعلی تعطیلی سه کویر! و ممانعت از حضور گردشگران در آن به دلیل آزمایش‌های فوق سری که از شبکه‌های ماهواره‌ای معاند نیز توسط زم پخش می‌شود.

او به سبب داستان‌های توهم آلودی که شبانه از رابط اطلاعاتی ایران می‌گیرد و منتشر می‌کند، صاحب جایگاهی ویژه در میان شبکه عنکبوتی ضد انقلاب همچون بنی صدر، رضا پهلوی، امیر عباس فخرآور، اردشیر امیر ارجمند، پیر مؤذن، فاطمه حقیقت‌جو، سازگارا و تقریباً همه افرادی که در این دایره دسته‌بندی می‌شوند، دارد. دار و دسته احمق‌ها که تا کاخ سفید ترامپ امتداد دارند، هر کدام برای خود یک نیما زم هستند؛ همانقدر متوهم همانقدر آشفته حال و پریشان.

نیما زم به جامعه اطلاعاتی ایران این امکان را داد تا در کنار وظایف خطیر و مأموریت‌های دشواری که بر عهده دارد، کمی تفریح کند و به واسطه او عمق و عیار ضد انقلابی را که به آمریکا و اسراییل امید بسته است بتواند در ایران انقلاب به راه بیندازد، برای همه روشن کند. پس از بازی با اخبار از سوی سناریونویسان اطلاعاتی، نوبت به بازی با افراد می‌رسد! تا کمی از اوضاع درونی ضد انقلاب و پیاده نظام آنها روشن شود.

در مرحله اول اتاق فرمان به سراغ امیر عباس فخرآور می‌رود. زم به رابط اطلاعاتی ایران در تماس تصویری می‌گوید «فخرآور روزی ۶۰ بار پیام می‌زند و پیام می‌دهد. زیگیل و سیریش! هیچکس را در خارج نداریم که جلوی ۲۰ نفر اسمش را ببری و عین ۲۰ نفر بگویند ما کنار این نمی‌نشینیم

امیر عباس فخرآور یکی از عناصر سرویس جاسوسی آمریکا است که در آلودی و وابستگی به دشمن ملت کارنامه‌ای سیاه دارد. او حتی برای این وابستگی پوشش و خط قرمزی هم قائل نیست و خودش رسماً اعلام کرده است که عاشق اسراییل است. زم می‌گوید به فخرآور هرزه سیاسی می‌گویند.

زم: رضا پهلوی هر شب سان دیدن را در خانه‌اش تمرین می‌کند!

یکی دیگر از کسانی که در این شبکه عنکبوتی جایگاهی مضحک و جالب دارد رضا پهلوی است که به قول زم او را آدم حساب نمی‌کنند. فخرآور می‌گوید اعضای کنگره آمریکا حتی او را نمی‌شناسند و به هیچ کجا حساب نمی‌کنند. رضا پهلوی و زم از طریق یک کانال مخفی در ارتباط هستند. پهلوی خواهان خوش رقصی زم است و باور کرده او به اخبار سری دسترسی داشته و لیدر آشوب‌ها در ایران است. نازیلا گلستان از اعضای دفتر رضا پهلوی یکی از رابط‌های میان این دو است. پهلوی خواهان تعیین موضع زم در میان ضدانقلاب است و زم هم نرخ تعیین کرده و می‌خواهد سهم او از آینده مشخص شود!

البته او برای خود نقشی بسیار مهم‌تر قائل است و او را تحقیر می‌کند و می‌گوید یک بخشداری هم به رضا پهلوی نخواهند داد. زم می‌گوید؛ مردم پدر او را بیرون کرده‌اند و دیوانه نشده‌اند که پسرش را برگردانند. او همچنین می‌گوید از داخل خانه پهلوی نیز خبر داشته می‌داند که رضا پهلوی چنان متوهم است شب‌ها سان دیدن از رژه نظامیان را تمرین می‌کند! وی از قول بنی صدر، رضا پهلوی را چیزی در حد قاذورات می‌نامد!

قسمت دوم این مستند امشب پخش می‌شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری مشرق، تاریخ انتشار 12اسفند 97، کد خبر: 941210، www.mashreghnews.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۲
0
0
جه مستند خوب و جالبی بود
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین