پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۳۳۶۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۵:۴۶
برخی کارگران سد و نیروگاه چم شیر گچساران امروز سه شنبه، 14اسفند ماه جلوی فرمانداری این شهرستان تجمع کردند.

شعارسال: برخی کارگران سد و نیروگاه چم شیر گچساران امروز سه شنبه، 14اسفند ماه جلوی فرمانداری این شهرستان تجمع کردند .

 یکی از کارگران سد و نیروگاه چم شیر مدعی شد 14 ماه است که حقوق و مزایای خود را دریافت نکرده و در این مدت فشارهای سنگینی به ما و خانواده هایمان وارد شده و زندگی برای ما بسیار رنج آور و سخت است.

یکی دیگر از این کارگران بیان کرد: آیا مسئولان می توانند خود را جای ما قرار بدهند، ما شرمنده خانواده هایمان هستیم. از مسئولان عاجزانه می خواهیم که به فردیاد ما برسند.

وی اضافه کرد: دیگر اعتمادی به مدیران سد چم شیر نداریم چون بارها وعده‌های دروغین به ما داده‌اند.

سیدمرتضی سجادپور، معاون فرماندار شهرستان گچساران در این زمینه در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا گفت: کارگران سد و نیروگاه چم شیر حدود یک سال حقوق و مطالبات معوق دارند.

وی افزود: در خصوص معوقات کارگران سد و نیروگاه چم شیر جلسات متعددی با شرکت آب نیرو بعنوان کارفرما و شرکت سابیر پیمانکار این سد و نیروگاه گرفته شده و پیگیر مطالبات کارگران هستیم.

سجادپور اظهار کرد: غلامرضا تاجگردون، نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت در مجلس در نامه‌ای به مسئولان سازمان تامین اجتماعی، شرکت آب نیرو و شرکت سابیر بعنوان پیمانکار سد و نیروگاه مشکل کارگران را پیگیری کرد.

معاون فرماندار شهرستان گچساران اضافه کرد: در این نامه دستور داده است که فعلا اختلافات بین سازمان تامین اجتماعی استان و شرکت سابیر(پیمانکار سد و نیروگاه) متوقف شود تا مبلغ 7 میلیارد تومان شرکت سابیر که توسط تامین اجتماعی استان با حکم قضایی بلوک شده است، آزاد شود و در اختیار مدیران شرکت سابیر قرار گیرد و این مبلغ تنها در جهت پرداخت حقوق و مزایای قانونی معوق کارگران سد چم شیر ظرف مدت سه روز انجام گیرد.

کارگران در این تجمع ضمن این‌که پرداخت مطالبات معوق خود در آستانه عید نوروز را خواستار شدند سفره‌ای خالی در اعتراض به خالی بودن سفره‌شان جلوی فرمانداری پهن کردند.

 

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ : 14اسفند 1397 ، کدخبر:97121407624 ،www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۵
0
0
چرا مسئولا رسیدگی نمی کنن به حال این بندگان خدا چرا کسی پاسخگو نیست اینا مگه زندگی ندارن؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین