پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۳۷۸۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۴:۰۴
براساس تصمیم جدید مدیر مجموعه ورزشی آزادی، از 15 اسفند 95 ورود تمامی افراد به این مجموعه ورزشی پولی بوده و افراد تنها با پرداخت حق عضویت امکان ورود به این مجموعه را خواهند داشت!
شعارسال: مسئولان ورزشگاه آزادی از امروز (چهارشنبه) با نصب بنر در ورودی‌های این مجموعه و در پی بخشنامه صادره مدیریت این مجموعه، رسماً اعلام کرده‌اند که ورود عموم مردم به غیر از ورزشکاران، مربیان و کارمندان فدراسیون‌ها به مجموعه ورزشی آزادی تنها با دریافت وجه نقد و حق عضویت امکان‌پذیر است، در غیر این صورت از ورود افراد جلوگیری خواهد شد.

اطلاعیه این تغییر در ورودی کلیه درب‌های مجموعه ورزشی آزادی نصب شده است.

بخشنامه صادره از سوی مدیر مجموعه ورزشی آزادی که در این‌باره و خطاب به تمامی فدراسیون‌ها و کارکنان شاغل در مجموعه صادر شده، تاکید دارد که از این پس امکان ورود افراد بدون کارت عضویت به "آزادی" امکان‌پذیر نیست.

این اتفاق در حالی رخ داده که رهگذر مدیر روابط عمومی شرکت توسعه و تجهیز از این موضوع اظهار بی‌اطلاعی کرد.

مجموعه ورزشی آزادی زیر نظر شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی و تحت مالکیت وزارت ورزش و جوانان اداره می‌شود.

به گزارش ایسنا، مجموعه ورزشی آزادی تهران بزرگترین مجموعه ورزشی ایران است که در غرب شهر تهران واقع است. مساحت تقریبی این مجموعه ۴۶۰ هکتار است. که از این میان ۴۰۰٬۰۰۰ مترمربع به فضای ساختمان‌ها اختصاص داده شده‌است. ۱۴۵ هکتار از مجموعه را جنگل تشکیل داده‌است، ۴۵ هکتار به چمن تزئینی و ۸ هکتار نیز به زمین‌های چمن ورزشی اختصاص یافته‌است. هم‌اکنون مدیر مجموعه ورزشی آزادی علی‌اکبر شعبانلو است.

این مجموعه جهت برگزاری بازی‌های آسیایی ۱۹۷۴ (سال ۱۳۵۳ خورشیدی) ساخته شد و در دهم شهریور همان سال گشوده شد.

این مجموعه دارای امکانات تخصصی و عمومی ورزشی است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری ایسنا ، تاریخ انتشار: 15 اسفند 1397 ، کدخبر: 97121508296 ، www.isna.ir.

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۹
0
0
این مجموعه هم پولی شد که دیگه از همه جا پول و کسب درامد کنند
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین