پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۵۰۱۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۰
بعد از ۱۵ سال از کلنگ‌زنی ورزشگاه ۱۵۰۰۰نفری فوتبال ارومیه، به گفته مسئولین ورزشی آذربایجان‌غربی، فاز نخست این ورزشگاه هفته دولت امسال به بهره‌برداری خواهدرسید.

شعارسال: بعد از ۱۵ سال از کلنگ‌زنی ورزشگاه ۱۵۰۰۰نفری فوتبال ارومیه، به گفته مسئولین ورزشی آذربایجان‌غربی، فاز نخست این ورزشگاه هفته دولت امسال به بهره‌برداری خواهدرسید.
 
ورزشگاه ۱۵۰۰۰ نفری فوتبال ارومیه بعد از تاخیرهای پیاپی، هفته دولت امسال به بهره‌برداری خواهدرسید.
 
این ورزشگاه که هزینه‌ای بالغ بر ۲۷۵ میلیارد ریال و توسط شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی کشور احداث می‌شود در سال ۸۳ کلنگ‌زنی شده و عملیات احداث آن همانند سایر ورزشگاه‌های در دست احداث کشور با تاخیر زیاد به پایان می‌رسد.
 
در بین ورزشگاه‌های ۱۵۰۰۰ نفری فوتبال کشور، ورزشگاه بجنورد بعد از یک دهه، ورزشگاه قزوین بعد از ۹ سال، ورزشگاه بوشهر بعد از ۱۲ سال، ورزشگاه یاسوج بعد از ۸ سال، ورزشگاه سمنان بعد از ۱۰ سال، ورزشگاه کرمانشاه بعد از ۱۱ سال، فاز یک ورزشگاه شاهرود تنها با ۵۰۰۰صندلی بعد از ۱۰ سال، ورزشگاه کاشان بعد ۹ سال و ... از جمله ورزشگاه‌های افتتاح شده هستند و ورزشگاه ارومیه نیز به جمع ورزشگاه‌های ۱۵۰۰۰ نفری افتتاح شده کشور اضافه خواهدشد.
 
 
شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری خبرآنلاین    ،تاریخ انتشار: 30   مرداد 1398،کدخبر:  1291754،www.khabaronline.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
0
0
شما باید تشریف ببرید قطر چند ورزشگاه برای جام جهانی بسازید. سرعتتان فوق العاده است!!!!
چقدر خوبیم مااااااااااا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
0
0
خیلی خوبه کاش بخوبی استفاده شود
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین