پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۷۰۵۷
تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۵
مدیر مجموعه ورزشی آزادی گفت: با توجه به رویکرد تحولی دولت و وزارت ورزش و جوانان به هیچ عنوان قصدی برای گران سازی و گران فروشی در ورزش را نداریم.
شعار سال: احمد مددی سرپرست مجموعه ورزشی آزادی با تاکید بر اینکه حفظ ماهیت قهرمانی مجموعه ورزشی آزادی اولویت و خط قرمز ماست، افزود: حضور مردم و خانواده‌ها و کمک به بالابردن سرانه ورزش همگانی، در تضاد با ورزش قهرمانی نیست. البته حضور مردم در مجموعه‌ها و اماکن ورزشی، منوط به بستر سازی و ایجاد زیرساخت‌های لازم است. وزارت ورزش و جوانان نیز در همین راستا امکانات خوبی در اختیار ما قرار داده است، که سعی و تلاش ما بر ارتقای آن‌ها و استفاده بهینه و مناسب از پتانسیل‌های موجود در مجموعه است.

احمد مددی این مجموعه را با ظرفیت موجود ۸۵ هکتار جنگل و ۴۰ هکتار فضای ورزشی، زمین چمن فوتبال و محوطه فضای سبز، به عنوان ریه‌های تنفسی شهر تهران مخصوصا پهنه غربی پایتخت معرفی کرد و گفت: مردم کشورمان می‌توانند از طبیعت بکر و زیبای ورزشگاه آزادی به بهترین شیوه ممکن، استفاده کنند.

وی ادامه داد: با توجه به رویکرد تحولی در دولت جدید و ارزان سازی و در دسترس بودن اماکن و ارتقای سطح توسعه عدالت ورزشی در کشور، از زمان دستور مقام عالی وزارت ورزش و جوانان و مدیر عامل محترم شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور، مبنی بر تبدیل مجموعه ورزشی آزادی به پارک ورزش و دهکده توریستی، تفریحی ورزش، ضمن پیشگیری از گران سازی و گران فروشی در ورزش، درب‌های مجموعه همزمان با هفته وحدت و تربیت بدنی ۱۴۰۰، به روی عموم مردم باز شده است و مردم عزیز و خانواده‌ها می‌توانند با کمترین هزینه و به نازلترین قیمت، با تهیه کارت عضویت، بعنوان اعضای بزرگترین مجموعه ورزشی در خاور میانه و چهارمین استادیوم بزرگ جهان در آیند و از محیط مناسب خانوادگی ضمن بهره مندی، از لحظات شاد و مفرح دورهمی خانوادگی در پیاده روی پیرامون دریاچه آزادی لذت ببرند.

سرپرست مجموعه ورزشی آزادی با تاکید بر اینکه به سرعت در حال آماده سازی بستر‌ها و زیر ساخت‌های لازم برای حضور خانواده‌ها در مجموعه هستیم اظهار داشت: ۲۰ واحد سرویس بهداشتی جدید در مجموعه در حال ساخت است و مراحل پایانی خود را سپری می‌کند. ٤ باب نمازخانه و کافی شاپ هم در حال تکمیل، توسعه و تجهیز است تا مردم با اطمینان خاطر، آسوده و راحت به مجموعه بیایند و از اماکن مختلف مجموعه، فضا‌های تفریحی، جاده سلامتی و تندرستی در حاشیه دریاچه استفاده نمایند.

وی ادامه داد: همانطور که پیش‌تر نیز اشاره کردم، با توجه به اینکه رویکرد دولت جدید رویکرد تحول محور است، مجموعه وزارت ورزش و جوانان و شرکت توسعه هم همین رویکرد تحولی را در دستور کار قرار داده است. ما هم می‌توانستیم به مثابه عملکرد گذشتگان، درب‌های مجموعه را همچنان بسته نگه داریم، اما نگاهمان مثل دولت جدید تحولی است و از مردم عزیز میهن مان با افتخار دعوت بعمل می‌آوریم تا با حضور در محیط‌های ورزشی ضمن پرداختن به سلامت جسم و روح و ایجاد شادابی و نشاط، در راستای تعالی اهداف وزارت ورزش و جوانان گام بردارند.

مددی با اشاره به اینکه عمومی کردن ورزش، به افزایش نشاط و شادابی جامعه کمک می‌کند، گفت: هدف ما این است که مجموعه ورزشی آزادی به عنوان الگوی ویژه برای ارائه خدمات ورزشی ارزان و در دسترس به مردم کشورمان معرفی شود و امیدوارم سایر نهاد‌ها و ارگان‌ها نیز به تبعیت از همین رویکرد وارد میدان خدمت رسانی به مردم جامعه شوند.

سرپرست مجموعه ورزشی آزادی ادامه داد: در راستای تحقق اهداف وزارت متبوع، در خصوص حضور مردم و خانواده‌ها نیز از طریق جذب مشارکت‌ها و سرمایه گزاری‌های مردمی جهت احداث و تکمیل کردن پروژه‌های تفریحی، گردشگری، ورزشی، اجتماعی و فرهنگی برنامه ریزی‌های کوتاه مدت و بلند مدت صورت پذیرفته است که از اولین گام‌های آن می‌توان به افتتاح جاده سلامتی و تندرستی مجموعه به طول تقریبی ۴ کیلومتر نام برد که در دو رینگ مجزا یکی پیرامون دریاچه مصنوعی مجموعه و دیگری با کمی ارتفاع از سطح دریاچه و با منظره‌ای زیبا و متفاوت در حاشیه گذر جنگل‌ها و فضای سبز، چشم اندازی متفاوت را ایجاد کرده است. قصد ما این است که به بهترین شکل بتوانیم امکانات مجموعه ورزشی آزادی را بهبود ببخشیم.

وی در پایان با اشاره بر این نکته که بودجه وزارت ورزش و جوانان به تنهایی پاسخگوی هزینه‌های نگهداری و تجهیز این مجموعه نیست، اظهار داشت: مجموعه ورزشی آزادی با قدمت حدود نیم قرن، به شدت نیازمند اعتباری جدی برای بهسازی، بازسازی، نوسازی و مقاوم‌سازی در تمامی زیرساخت ها، ابنیه‌ها و اماکن مختلف ورزشی از استادیوم فوتبال گرفته تا سالن ۱۲ هزار نفری است. نیازمندی آن در دوره‌های قبل نیز مورد اشاره و پیگیری قرار گرفته است تا جاییکه، رییس سابق سازمان برنامه و بودجه در دولت قبل در بازدیدی که از مجموعه ورزشی آزادی داشت قولی داد که برای مجموعه آزادی ۲۰۰ میلیار تومان بودجه در نظر گرفته شده است، اما پیگیری‌های بنده و همکارانم به اینجا رسید که این وعده و قول داده شده در حد حرفی بیش نبوده و مثل برخی وعده‌های دیگر محقق نشد. امیدوار هستیم با توجه به نگاه ویژه مسئولان دولت و نمایندگان محترم مجلس به ورزش، شاهد اتفاقاتی مناسب در راستای تخصیص اعتبار به مجموعه ورزشی آزادی باشیم.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار:۱۵ آذر ۱۴۰۰، کد خبر:۱۴۰۰۰۹۱۵۱۱۵۶۸ / isna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین