پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۳۸۰۰
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۷
تاخیر در شروع بازی شب گذشته پرسپولیس و تراکتور به دلیل نقص فنی نورافکن‌های بخش جنوبی ورزشگاه سبب شد تا احمد مددی از مدیریت مجموعه ورزشی آزادی تهران برکنار شود.شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی امروز در حکمی از سوی علیرضا عاصم یوسفی مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور، علیرضا فاضلی را به عنوان سرپرست مجموعه ورزشی آزادی منصوب کرد.

شعار سال: احمد مددی از مدیریت مجموعه ورزشی آزادی تهران برکنار و سرپرست جدید این مجموعه بنام علیرضا فاضلی منصوب شد.

برکناری مددی و معرفی سرپرست جدید مجموعه ورزشی آزادی
 گفته می شود که بازی شب گذشته پرسپولیس و تراکتور با حدود نیم ساعت تاخیر برگزار شد. این تاخیر در شروع بازی به دلیل نقص فنی نورافکن‌های بخش جنوبی ورزشگاه بود که در نهایت باعث گردید تا این مسابقه با تاخیر برگزار شود. اما تبعات این اتفاق محدود به شب گذشته نبود و امروز به دلیل این حواشی احمد مددی از مدیریت مجموعه ورزشی آزادی تهران برکنار شد.
 
برکناری مددی و معرفی سرپرست جدید مجموعه ورزشی آزادی
شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی امروز در حکمی از سوی علیرضا عاصم یوسفی مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور، علیرضا فاضلی را به عنوان سرپرست مجموعه ورزشی آزادی منصوب کرد. لازم به توضیح است که اختلاف سلیقه مددی با عاصم از خرداد ماه 1401 بشدت زیاد شده بود.
احمد مددی گزینه منتخب عاصم یوسفی برای ورزشگاه آزادی، دو هفته پس از خروج از باشگاه استقلال، در ششم مهرماه ۱۴۰۰ حکم مدیریت برای تاثیرگذارترین ورزشگاه کشور را گرفت، اما بعد از گذشت سه ماه از این انتصاب (در دی ماه ۱۴۰۰) صحبت‌هایی در رابطه با جابه جایی و کنار گذاشتن مددی مطرح شد. موضوعی که البته همان زمان در نطفه خفه شد. در خرداد ماه ۱۴۰۱، گویا شاهد تشدید اختلافات بودیم. تا جایی که می‌گویند دستور قطع سیستم دسترسی اداری احمد مددی صادر شد. مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی با تاکید بر اینکه ما برای کار و خدمت رسانی آمده ایم و رسالتی هم جز این نداریم، خاطرنشان کرده بود، کارشکنی، لابی بازی و رفیق بازی مواردی است که مخالف جدی آن‌ها هستم و با کسانی که این ویژگی‌ها را داشته باشند نمی‌توانم ادامه همکاری داشته باشم. احمد مددی به خاطر کم کاری از عهده این کار‌ها بر نمی‌آمد و نمی‌توانست به خوبی و به موقع به امور رسیدگی کند. به همین دلیل مجبور شدم انتصاب جدیدی داشته باشم تا امور را پیگیری کند. ضمن اینکه شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی و بنده که مدیریت آن را بر عهده دارم بدون مشورت وزارت ورزش و وزیر ورزش و اخذ موافقت، هیچ انتصابی را انجام نمی‌دهیم. تعامل لازم وجود دارد.
 
برکناری مددی و معرفی علیرضا فاضلی بعنوان سرپرست جدید مجموعه ورزشی آزادی + افشاگری های مددی
در حکم عاصم برای فاضلی آمده است:  
«نظر به تعهد، تخصص و تجربه ارزشمند جنابعالی به‌موجب این حکم به‌عنوان سرپرست مجموعه ورزشی آزادی منصوب می‌گردید. امید است در سایه الطاف الهی با بهره‌گیری از رهنمود‌ها و منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) همگام با گام دوم انقلاب و در راستای سیاست‌های دولت مردمی و بهره‌بندی از تجربیات همکاران و صاحب‌نظران در اجرای وظایف مرتبط مخصوصاً در موارد زیر تمرکز و اهتمام ویژه‌ای مبذول و گزارش پیشرفت کار را به‌طور مرتب به اینجانب منعکس نمائید:

۱ توجه ویژه به حفظ و نگهداری مجموعه اماکن و تأسیسات آزادی به‌عنوان سرمایه ملی ورزش کشور.

۲ برنامه‌ریزی و ارتقای سطح کیفی و کمی خدمات به ورزشکاران و شهروندان ورزش‌دوست.

۳ برنامه‌ریزی برای ارتقای سطح درآمد مجموعه به‌گونه‌ای که در کوتاه‌مدت تراز درآمد و هزینه مجموعه مثبت شود.

۴ برنامه‌ریزی و اجرایی نمودن پروژه‌های مشارکتی پیرامون دریاچه.

۵ توجه به ارتقای کیفیت فضای سبز و امکانات رفاهی تفریحی مجموعه.

۶ پیگیری مستمر جهت راه‌اندازی هرچه سریع‌تر سیستم یکپارچه فروش الکترونیکی بلیت ورودی استادیوم.

۷ طراحی و اجرای اولین دهکده توریستی ورزشی کشور.

۸ ایجاد ورزش‌های همگانی با حضور آحاد مردم».

افشاگری احمد مددی در خصوص مخاطرات ورزشگاه آزادی و احتمال ریزش سکوها :
 
افشاگری احمد مددی، مدیر سابق ورزشگاه آزادی بعد از کناره رفتن از مدیریت ورزشگاه آزادی هم بسیار حاشیه ساز شده است. مددی مدعی ریزش احتمالی استادیوم آزادی است. می گوید که در استادیوم آزادی پدیده شکست سکوها اتفاق افتاده است. زیر سکوها عمق وجود دارد که می‌تواند باعث بروز حادثه و آسیب‌ هواداران شود! مددی می گوید که هر 25 سال در بسیاری از جاهای دنیا، اقدام به بازسازی بنیادین ورزشگاه ها می شود. اما ورزشگاه آزادی ، 50 سال است که این بازسازی را بخود ندیده است. ما با پیرمدی 50 سال مواجه هستیم. چمن ورزشگاه آزادی نیز عمرش تمام شده و باید اقدامی اساسی در خصوص آن صورت پذیرد.
 
تعداد بازدید : 15
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایمنا، تاریخ انتشار:۱۱ مهر ۱۴۰۱، کدخبر: 609432، www.imna.ir
اخبار مرتبط
برچسب ها: برکناری احمد مددی از سرپرستی ورزشگاه آزادی ، برکناری احمد مددی از مدیریت مجموعه ورزشی آزادی ، انتصاب مدیر جدید برای ورزشگاه آزادی ، علت تاخیر در شروع بازی پرسپولیس و تراکتور ، مشکل فنی در نورافکن های ورزشگاه آزادی ، جایگزین احمد مددی در مدیریت ورزشگاه آزادی ، علیرضا فاضلی جانشین احمد مددی شد ، نگهدای از ورزشگاه آزادی ، کم کاری احمد مددی در نگهداری از ورزشگاه آزادی ، علیرضا فاضلی کیست ، علیرضا فاضلی کجاست ، رزومه علیرضا فاضلی ، عملکرد علیرضا فاضلی در ورزشگاه آزادی ، مشکلات علیرضا فاضلی در ورزشگاه آزادی ، چگونگی انتصاب علیرضا فاضلی در ورزشگاه آزادی ، علیرضا فاضلی ورزش ، انتصاب علیرضا فاضلی ، علیرضا فاضلی نه علیرضا فاضلی منفرد ، فرق علیرضا فاضلی با علیرضا فاضلی منفرد ، پدیده شکست سکوها در ورزشگاه آزادی ، اولین دهکده توریستی ورزشی در ورزشگاه آزادی ، احتمال ریزش ورزشگاه آزادی ، ماموریت های علیرضا فاضلی در ورزشگاه آزادی ، حکم عاصم برای فاضلی ، اختلافات مددی با عاصم از دی ماه 1400 ، سلب اختیار مددی از خرداد ماه 1401
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۲
0
0
خود عاصم باید فورا بره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۲
0
0
منم باشم افشاگری می کنم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۴
0
0
دیگه عوضی تر از مددی نبود افشاگری کنه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین