پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۴۳۹۲
تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۴
علیرضا عاصم یوسفی مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری از اماکن ورزشی از بدهی ۴۰۰ میلیاردی مجموعه تحت نظرش با حمایت پدرانه وزیر ورزش خبر داد. مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری از اماکن ورزشی تاکید کرد: در حال حاضر شرکت روی ریل رشد قرار دارد و مدیریت ما، مدیریت هزینه نبوده است بلکه مدیریت درآمد است و تلاش می‌کنیم شرکت توسعه به معنای واقعی توسعه یابد و رشد و هدف ما پیشرفت ورزش کشور و رضایت نیروی انسانی است.

شعار سال: علیرضا عاصم یوسفی در مجمع عمومی سالانه طرح‌های تملک دارایی سرمایه شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی اظهار داشت: متاسفانه شرکت توسعه به عنوان شرکت مادر تخصصی زیرساخت‌های ورزشی کشور با وجود املاک و سرمایه بسیار دارای مشکلات بسیاری در حوزه جاری، بهره برداری، عمرانی، حقوقی و نیروی انسانی بود.

وی در ادامه ضمن ارائه گزارش عملکرد شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی در ۱۳ ماه گذشته تاکید کرد: خوشبختانه در ۶ ماه ابتدایی آغاز فعالیت‌ام در این مجموعه با حمایت‌های پدرانه وزیر ورزش و جوانان و همکاری همکارانمان موفق به پرداخت ۴۰۰ میلیارد بدهی شرکت شدیم و در ۶ ماه دوم در راستای افزایش و شفاف سازی درآمد فعالیت کردیم.

یوسفی افزود: در حوزه عمرانی موفق به کاهش ۳۶۰ پرونده باز در محاکم قضایی به ۱۶۰ پرونده شدیم همچنین با دعوت و جذب اعتماد پیمانکاران ۱۵ پروژه ورزشی را در سال گذشته و ۵ پروژه در سال جاری افتتاح کردیم و درصدد افتتاح ۱۵ پروژه ورزشی در دهه فجر و تا پایان سال هستیم.

وی با اشاره به افزایش مجموع درآمد شرکت از اماکن ورزشی از ۱۰۰ میلیارد تومان به ۳۷۰ میلیارد تومان بیان کرد: افزایش مبلغ اجاره زمین‌های تنیس از ۷ میلیارد تومان به ۷۰ میلیارد تومان و مبلغ اجاره بدنسازی از ۵ میلیارد تومان به ۱۰۱ میلیارد تومان از جمله اقدامات موثری بود که در حوزه درامدی شرکت توسعه صورت گرفته است.

مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری از اماکن ورزشی تاکید کرد: در حال حاضر شرکت روی ریل رشد قرار دارد و مدیریت ما، مدیریت هزینه نبوده است بلکه مدیریت درآمد است و تلاش می‌کنیم شرکت توسعه به معنای واقعی توسعه یابد و رشد و هدف ما پیشرفت ورزش کشور و رضایت نیروی انسانی است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ انتشار:۱۰ آبان ۱۴۰۱، کدخبر: ۱۲۹۳۲۲۴، www.ilna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین