پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۵۴۲
تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۴
پیمان جعفری تهیه کننده فیلم سینمایی «آآآآدت نمى کنیم» با بیانیه‌ای که در اختیار خبرگزاری فارس قرار داد تاکید کرد: هرگونه سفارش را به شبکه‌های ماهواره‌ای برای تبلیغ تکذیب می‌کنم.

شعار سال: فیلم سینمایی «آآآآدت نمى کنیم» به کارگردانی ابراهیم ابراهیمیان چندی پیش با حکم قوه قضائیه به دلیل نمایش تیزر‌های این اثر سینمایی با مشکل در اکران مواجه شد این در حالی است که عوامل فیلم طبق بیانه‌هایی که منتشر کردند که در بخشی از آن آمده بود ما نیز مانند هم‌صنفان سینمایی خود از اتفاقات حاشیه‌ای پیش‌آمده برای فیلم‌های سینمایی در حال اکران و پخش تیزرهای تبلیغات فیلم‌ها در شبکه‌های ماهواره‌ای ابراز ناراحتی کرده و خود را در برابر سینمای ایران و مخاطبان فهیمش مسئول می‌دانیم.

بر پایه این گزارش تهیه کننده این فیلم سینمایی بیانیه جدیدی را در اختیار رسانه‌ها قرار داد:

به نام خدا

«تهیه کننده فیلم سینمایى «آآآآدت نمى‌کنیم» ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان، آمادگى خود را جهت همکارى با نهادهاى نظارتى و قانونى و دستیابى به تعامل و درک مشترک براى حل مشکل پیش آمده از سوى شبکه‌هاى ماهواره‌اى، اعلام میکنم و همچون دیگر هم صنفان خود که در چند روز گذشته در خصوص تبلیغات در شبکه هاى ماهواره اى اظهار نظر کرده‌اند، هرگونه سفارش تبلیغاتى و پخش تیزر را در این شبکه ها تکذیب کرده و در صورت ادامه این روند از شبکه هاى یاد شده اعلام شکایت رسمى می‌کنم. اینجانب تا کنون با تاکید بر تبلیغات در فضاى مجازى و نشریات مورد تأیید وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامى سعى در معرفى و جذب مخاطب کرده‌ام و تا کنون به یارى خداوند با استقبال تماشاگران فهیم سینماى ایران اکران موفقى را در همین مدت کوتاه پشت سر گذاشته و امیدوارم با تعامل هر چه بهتر و بیشتر، سو تفاهم پیش آمده به سرعت مرتفع و اکران فیلم سینمایى آآآآدت نمى کنیم دوباره از سر گرفته شود.

پیمان جعفرى تهیه کننده فیلم سینمایى «آآآآدت نمى کنیم»

محمدرضا فروتن، ساره بیات، حمیدرضا آذرنگ و هدیه تهرانی بازیگر نقش‌های اصلی این اثر سینمایی هستند. پانته آ پناهی‌ها، شیرین یزدان‌بخش، نقی سیف جمالی، رویا حسینی و حدیث میرامینی نیز در این فیلم به ایفای نقش می‌پردازند.در خلاصه داستان این فیلم آمده است: وقتی همه چی خوبه و خوشه زندگی کردن هنر نیست.

با اندكي تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 22 خرداد 1395، کد مطلب: -:www. farsnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین