پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۵۷۲۷
تاریخ انتشار : ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۶
محمد جواد ظریف در دومین واکنش توییتری خود به اقدم تروریستی اخیر در نیوزیلند که باعث کشته و زخمی شدن تعدادی از مسلمانان در این کشور شد، نوشت : مردم ایران از اقدام تروریستی اخیر در نیوزیلند متاثر و خشمگین‌اند اما متعجب نیستند.

شعارسال: محمد جواد ظریف در دومین واکنش توییتری خود به اقدم تروریستی اخیر در نیوزیلند که باعث کشته و زخمی شدن تعدادی از مسلمانان در این کشور شد، نوشت : مردم ایران از اقدام تروریستی اخیر در نیوزیلند متاثر و خشمگین‌اند اما متعجب نیستند.

 این دیپلمات عالیرتبه کشورمان در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت: مردم ایران از اقدام تروریستی امروز در کرایستچرچ نیوزیلند عمیقاً متأثر و خشمگین شدند؛ ولی ما متعجب نیستیم.

به عنوان مردمی که مشمول ممنوعیت سفر به آمریکا هستند و دخترانشان نمی‌توانند در صورت حضور در مدارس فرانسوی واجبات دینی خود را رعایت کنند، ما ایرانی‌ها به خوبی می‌دانیم که نژادپرستی و نفرت از اسلام چه عواقبی دارد."

#اسلام‌هراسی‌رافورامتوقف‌کنید


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری ایسنا ، تاریخ انتشار: 25اسفند 1397 ، کدخبر: 97122512890،www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین