پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۶۰۷۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۹
محمد اسلامی وزیر راه وشهرسازی که پنج شنبه پس از افتتاح ١٢١٢ واحد مسكن مهر شهر جديد هشتگرد و بازدید از متروی در حال ساخت گلشهر-هشتگرد از گروه صنعتی ماموت در استان البرز که در نوسازی ناوگان فرسوده باری کشور همکاری می کند، بازدید کرد.وی نوسازی ناوگان حمل و نقل جاده‌ای را از اولویت های وزارت راه وشهرسازی برشمرد و گفت: باید قوانینی بگذاریم تا کیفی‌سازی وضع موجود در این حوزه انجام شود. همچنین میران مصرف سوخت در ناوگان حمل و نقل جاده‌ای باید کاهش یابد که این کار به پشتیبانی قانونی نیاز دارد.

شعار سال: محمد اسلامی در این بازدید در خصوص ادامه روند نوسازی ناوگان باری تاکید کرد: گسترش ناوگان حمل و نقل جاده ای به صورت حرفه ای در دستور کار ما قرار دارد. به همین دلیل نیز ما باید قدرت لجستیک را در کشور ایجاد کنیم و توسعه بدهیم و به خصوص از فرصت ترانزیت استفاده کنیم. که این مهم از طریق ساماندهی، سازماندهی و نوسازی ناوگان در حال دنبال است. ما باید بتوانیم چرخه فعالیت، راندمان و خلق ثروت را از فرصت های حمل ونقل داخلی و خارجی برای حمل و نقل جاده ای کشور ایجاد کنیم.

وزیر راه و شهرسازی در این بازدید با اشاره به سن بالای ناوگان باری و لزوم توجه جدی به نوسازی ناوگان خواستار تلاش برای حل مشکلات و کمک به کامیون داران برای نوسازی ناوگان باری شد.

وی نوسازی ناوگان حمل و نقل جاده‌ای را از اولویت های وزارت راه وشهرسازی برشمرد و گفت: باید قوانینی بگذاریم تا کیفی‌سازی وضع موجود در این حوزه انجام شود. همچنین میران مصرف سوخت در ناوگان حمل و نقل جاده‌ای باید کاهش یابد که این کار به پشتیبانی قانونی نیاز دارد.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه استفاده از ناوگان جاده ای با کیفیت موجب ایمنی و رفاه بیشتر برای رانندگان خواهد شد، بیان داشت: با نوسازی ناوگان فرسوده که مصرف سوخت آنها دو برابر ناوگان جدید است، موجب کاهش قابل ملاحظه ای در مصرف سوخت و کاهش قابل توجه آلایندگی هوا خواهیم بود.

اسلامی ضمن حمایت از تلاش های بخش خصوصی در کشور، تاکید کرد نوسازی ناوگان با حمایت دولت و همراهی دارندگان ناوگان باری و سازندگان باید تسریع شود.

در سال های گذشته قرارداد نوسازی کشنده های فرسوده بالای ۳۵ سال بین سازمان راهداری و حمل و نقل کشور، شرکت فرآورده های نفتی و شرکت ماموت در استان البرز منعقد شده است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری وزارت راه و شهرسازی تاریخ انتشار 24اسفند 97، کد خبر: 65413، www.news.mrud.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۴۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۷
0
0
افزایش واحدهای مسکونی و تعدیل قیمت مسکن ازنیارهای اصلی جامعه است
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین