پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۶۳۹۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۰
وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه با توسعه جزیره و بندر نگین بندر بوشهر جدیدی متولد می‌شود، تأکید کرد: سیاست ما افزایش مشارکت بخش خصوصی در پروژه‌های عمرانی است.

شعارسال  :محمد اسلامی در مراسم افتتاح پروژه‌های بندری در اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر، با بیان اینکه بندر بوشهر در تاریخ جاودانه است، گفت: در ذهن مردم ایران، بندر بوشهر منطقه‌ای است که برای استقلال‌طلبی و دفاع از کیان و ملت با استعمار جنگیده است؛ بنابراین این سرزمین و مردم آن زیبنده استفاده از بهره‌مندی بهترین‌ها هستند.

وی با اشاره به پروژه اسکله جزیره نگین اظهار کرد: این پروژه در سال ۹۳ توسط رئیس‌جمهور کلنگ‌زنی شد و دو سیاست را دنبال می‌کرد که در هر دو آن شاهد موفقیت در اجرا بودیم. در دوره‌ای این بندر مشکلاتی داشت که به دلیل نبود پس‌کرانه، ازدحامی در شهر ایجاد می‌کرد و خوشبختانه امروز با تصمیماتی که درگذشته گرفته‌شد  شاهد رفع این مشکلات هستیم.

این عضو دولت دوازدهم با بیان اینکه تکمیل پروژه‌های جزیره نگین و اسکله جدید آن با دسترسی متصل از شهر این پیام را دارد که دولت به دنبال ایجاد رفاه برای مردم است، تصریح کرد: اسکله جدید با راه جدید و پس‌کرانه ۴۰۰ هکتاری می‌تواند محل کسب‌وکارهای متنوع باشد و بهره‌برداری از این پروژه، بندر بوشهر جدیدی را متولد می‌کند که نقطه آغاز رشد و تعالی است.

اسلامی با اشاره به موفقیت دومی سیاست دولت با اجرای پروژه توسعه جدید جزیره نگین خاطرنشان کرد: نکته دوم استفاده از ظرفیت بخش خصوصی است. معتقدم توسعه نباید منتظر منابع دولتی شود و با استفاده از ظرفیت‌های بخش خصوصی می‌توان توسعه را سرعت بخشید که امروز شاهد تحقق این سیاست دولت هستیم. این سیاست ادامه پیدا خواهد کرد تا توسعه هرچه سریع‌تر رشد داشته باشد.

وی با اشاره به ساخت راه‌آهن بوشهر ابراز داشت: سرفصل جدیدی که در این استان ایجادشده موضوع اتصال بوشهر به شبکه ریلی است. دو ماه پیش این پروژه کلنگ‌زنی شد؛ هرچند که گفته‌ام کلنگ‌زنی شبانه ممکن است سنگینی در کار ایجاد کند؛ اما این پروژه که شبانه هم کلنگ‌زنی شده در حال اجراست و به‌طور مستمر پیمانکاران مشغول به کار هستند.

وزیر راه و شهرسازی افزود: امیدوارم هرچه زودتر این آرزوی مردم که اتصال به شبکه ریلی است محقق شود.

اسلامی با تأکید بر اینکه آنچه حائز اهمیت است تنوع‌بخشی به کسب‌وکارها در پس‌کرانه بندر بوشهر است، بیان کرد: این بندر پس‌کرانه‌های بسیار گران‌قیمتی دارد؛ چون اراضی این پس‌کرانه محدود هستند؛ بنابراین باید کسب‌وکارهایی در این بندر ایجاد شود و رونق بگیرد که اشتغال پایدار ایجاد کند و تولید ارزش‌افزوده بالایی داشته باشد.

شعارسال،با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از خبرگزاری آنا،تاریخ انتشار:27 اسفند 1397،کدخبر:368944،ana.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۳
0
0
توسعه گرایی دولتی در زمان مدیریت اکثریت نااهل و کم دانش، یعنی روزمره گی
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین