پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۶۵۰۲
تاریخ انتشار : ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۰
سخنگوی سازمان انتقال خون گفت: در سال ۹۷ بیش از ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار نفر موفق به اهدای خون در سراسر کشور شدند.وی با اعلام این خبر افزود: مردم استان‌های تهران، فارس و خراسان رضوی بیشترین میزان اهدای خون را در سال ۹۷ در کشور داشته‌اند.

شعار سال: بشیر حاجی‌بیگی ضمن تقدیر و تشکر از اهداکنندگان خون در سراسر کشور اظهار کرد: در سال ۹۷ بیش از ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار نفر جهت اهدای خون به مراکز انتقال خون مراجعه کردند که از این تعداد، ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار نفر موفق به اهدای خون شدند.

وی با اعلام این خبر افزود: مردم استان‌های تهران، فارس و خراسان رضوی بیشترین میزان اهدای خون را در سال ۹۷ در کشور داشته‌اند.

سخنگوی سازمان انتقال خون در پایان گفت: تمام مراکز استانی انتقال خون در سراسر کشور در ایام تعطیلات نوروزی پذیرای اهداکنندگان خون هستند و امیدواریم که مردم در ایام نوروز نیز اهدای خون را فراموش نکنند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشگاه آزاد اسلامی تاریخ انتشار 29اسفند 97، کد خبر: 369219، www.ana.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین